jic Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hie jeg trenger en gjestebok script i mysql med mulighet til å sensorere ord. Håper noen kan hjelpe meg med det. Er det mulig å få hvilken ip brukeren som skriver har og mulighet til å banne den til å skrive innlegg. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Du kan da lage et selv. Cluet for å sensurere ord er vel å lage en array med fy-ord og sjekke etter dem ca slik: $fyord=array("******"=>"djevelen", "helvete"=>"et varmt sted", "tiss"=>"urin"); foreach($fyord as $fy=>$ok) $innlegg=str_replace($fy, $ok, $innlegg); Dette vil bytte alle tilfeller av fyordene til ok-ordene i $innlegg (posten som brukeren sender). Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Denne bruker jeg http://www.smartisoft.com/products.php?product=phpBook Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 jeg brukte fopen osv å åpna en fil med alle ordene jeg ville folk ikke skulle bruke.. er enkelt hvis man vil fylle på nye ord, bare å fylle på i listen liksom.. eks: fyord1 fyord2 fyord3 Lenke til kommentar
jic Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Hei takk for alt hjelpen, fant ut av meg selv. Kunne bare bruke enkle pgp script til å lage sensur og sperre iper. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hei takk for alt hjelpen, fant ut av meg selv.Kunne bare bruke enkle pgp script til å lage sensur og sperre iper. huffa :o du lærer mye mer ved å finne ut/scripte ting selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå