AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ja, nå er ikke disse jenten så enkle å forstå, har jobbet med denne jenta i fjor hvor vi ble kjent, hun har også jobb i butikk hvor jeg treffer henne stadig og vi prater. Hun har også ringt når hun trenger lift, å sagt at vi må gå ut å drikke sammen, men det har liksom aldri skjedd da hun flyttet vekk i noen måneder å kom nettopp tilbake. Har veldig lyst å spørre henne om hun vil finne på noe. Hun har også ''poket'' o.l på facebook om det spiller noen rolle. Hvordan bør jeg gå frem? Anonym poster: 9e3e50c5d16f4985dff00b71e5ebdf8e Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 "Har veldig lyst å spørre henne om hun vil finne på noe." <- Gjør dette. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 "Har veldig lyst å spørre henne om hun vil finne på noe." <- Gjør dette. Tenker bare hvor bad det hadde vært å blitt avvist Hun har jo reist rundt i verden så kunne jo spørt om hun ville tatt en tur ut så jeg kunne hørt om reisen hennes, hun er veldig ''adventurous''. Anonym poster: 9e3e50c5d16f4985dff00b71e5ebdf8e Lenke til kommentar
Populært innlegg Makri Skrevet 23. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. september 2012 "You miss 100% of the shots you don't take" 14 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 "You miss 100% of the shots you don't take" Riktig. Har allerede misset ut flere av de gangene jeg kunne spør henne, hun er veldig hyggelig så håper hun sier ja. Hvordan er beste måten? Er ikke så ofte jeg treffer henne annet enn av og til i butikken når hun er på jobb. Anonym poster: 9e3e50c5d16f4985dff00b71e5ebdf8e Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Du får spørre om hun vil finne på noe neste gang du ser hun på jobb da. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Får gjøre det Hva er deres mening om poking på facebook? Ville tro det var en måte å få oppmerksomheten til personen eller videre kommunikasjon? Spesielt om det er motsatt kjønn. Anonym poster: 9e3e50c5d16f4985dff00b71e5ebdf8e Anonym poster: 9e3e50c5d16f4985dff00b71e5ebdf8e Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ugh jeg orker ikke å begi meg ut på forståelsen av kvinner og virkningen av "poking" på Facebook. Man tror noe fungerer så viser det seg at det har motsatt virking. Nei å forstå kvantemekanikk høres bedre ut da gitt Problemet med "women logic" er at det har ingen logikk, det er bare tilfeldigheter alt sammen. Nei spør om hun vil finne på noe neste gang du ser hun, etter hvert ta neste steg yada yada. Kan være fare for at du har blitt "friendzona" though siden du har vært i samme "circle" for lenge. Det beste er vel bare å spørre, hva er det verste som kan skje? Jo du får et nei og begge kan fortsette livene sine uten å sløse tid på tull og spekulasjoner. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Er ikke så mye vi har truffet hverandre, er helst derfor jeg vil spørre om hun vil bli med på noe så vi kan bli bedre kjent. Skal få spørt henne, takk for svar Anonym poster: 9e3e50c5d16f4985dff00b71e5ebdf8e Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Protip: Hvis du skal be henne med deg ut så lønner det seg å ha sted, tid og gjerne en eller annen aktivitet klart, type "jeg har tenkt meg til X klokka Y for en kaffe/kakao/måkesafari/gåtur/whatever. Bli med 'a." Hvis du bare spør om dere skal finne på noe en dag så blir det som å spørre en kompis om dere ikke skal dra på kino en gang uten å nevne hverken filmen du har lyst til å se, tidspunkt eller sted dere skal møtes. Dette er særdeles lite solid, og å spørre om man bare vil "finne på noe" ender fort med at det hele går i dass. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Protip: Hvis du skal be henne med deg ut så lønner det seg å ha sted, tid og gjerne en eller annen aktivitet klart, type "jeg har tenkt meg til X klokka Y for en kaffe/kakao/måkesafari/gåtur/whatever. Bli med 'a." Hvis du bare spør om dere skal finne på noe en dag så blir det som å spørre en kompis om dere ikke skal dra på kino en gang uten å nevne hverken filmen du har lyst til å se, tidspunkt eller sted dere skal møtes. Dette er særdeles lite solid, og å spørre om man bare vil "finne på noe" ender fort med at det hele går i dass. Okay, skal huske på det. Anonym poster: 9e3e50c5d16f4985dff00b71e5ebdf8e Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Poking betyr _ingenting_. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Poking betyr _ingenting_. Muligens, vi har fått en ganske god tone når jeg har truffet henne, er jo en liten sjans for hun vil jeg skal ta kontakt vel? Anonym poster: 67d81c3c39f8af16a63f9f6b689b7cf0 Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Poking kan bety ingenting, og det kan bety veldig mye. Det avhenger helt av hvordan jenta du poker (og som kanskje poker tilbake) tenker på deg og settingen for pokingen. Jeg har blitt poket av kjæresten min, og blitt poket av en kamerat, needless to say tolker jeg de to pokingene som ulike ting. Siden hun jobber i en butikk kan du jo bruke det som "sjekkearena", høre når hun slutter (eller har pause, hvis det er på et senter) og be henne med ut på kaffe eller lunsj. Eller du kan sende en melding på Facebook og høre om hun vil finne på noe en dag - da er det beste å ha en spesifikk plan ("kaffe på XX") og et par ulike tider å velge mellom ("Tirsdag eller Torsdag ved lunsjtider"). Lykke til Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Poking kan bety ingenting, og det kan bety veldig mye. Det avhenger helt av hvordan jenta du poker (og som kanskje poker tilbake) tenker på deg og settingen for pokingen. Jeg har blitt poket av kjæresten min, og blitt poket av en kamerat, needless to say tolker jeg de to pokingene som ulike ting. Siden hun jobber i en butikk kan du jo bruke det som "sjekkearena", høre når hun slutter (eller har pause, hvis det er på et senter) og be henne med ut på kaffe eller lunsj. Eller du kan sende en melding på Facebook og høre om hun vil finne på noe en dag - da er det beste å ha en spesifikk plan ("kaffe på XX") og et par ulike tider å velge mellom ("Tirsdag eller Torsdag ved lunsjtider"). Lykke til Har jo flørtet med henne en del også, sagt hun er søt osv, så satser på jeg ikke er i noen friendzone :-/ Ikke lenge siden jeg traff henne så håper ikke det var et random poke, mer finne på noe en dag opplegg. Får se hva det blir til Anonym poster: 67d81c3c39f8af16a63f9f6b689b7cf0 Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 "Har veldig lyst å spørre henne om hun vil finne på noe." <- Gjør dette. Tenker bare hvor bad det hadde vært å blitt avvist Blir du avvist lærer du at det ikke er så hyfsat forferdelig som man kanskje tror. Ikke la frykten for noe slikt hindre deg fra å be med deg noen ut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 "Har veldig lyst å spørre henne om hun vil finne på noe." <- Gjør dette. Tenker bare hvor bad det hadde vært å blitt avvist Blir du avvist lærer du at det ikke er så hyfsat forferdelig som man kanskje tror. Ikke la frykten for noe slikt hindre deg fra å be med deg noen ut. Nei kansje ikke Anonym poster: 67d81c3c39f8af16a63f9f6b689b7cf0 Lenke til kommentar
Makri Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Okei. I return. Ser at det kanhende du trenger litt ekstra pushing i en retning vi får se om er riktig. Det er mye meninger og lignende om hvordan man skal få jenter på kroken, men å finne din egen vei er det som oftest vil funke best, fordi at det er nå tross alt deg det er meningen at hun skal være interessert i, ikke talentet ditt å følge et forums råd. Med mindre hun liker sånt, selvfølgelig. Men okei, jeg kan nå allikevel gi deg noen råd og tips da, om du så ønsker. Dette er bare tips, som funket for meg. Så får du velge og plukke selv. 1. Få flørtingen av facebook og inn i den virkelige verden. En skikkelig dårlig måte å få til noe er ved å snakke masse sammen på facebook og lignende, fordi det har en ekkel tendens til å ende opp med pinlig stillhet når dere treffes i dagliglivet. Been there, done that. Det funker sjelden. 2. Det er litt vanskelig å komme seg ut av vennesonen om du havner der, ikke umulig, men vanskelig. For da har jenta oftest plassert deg sosialt og der liker hun deg. Så gjør det klinkende klart at du gjerne er med på mer. 3. Når det kommer til å få henne med på noe sosialt, så som sagt, ikke ta versjonen hvor du sier: "Finne på noe?" Du skal finne på noe. Du skal ha planen helt klar, men den skal være bøyelig. Altså, la oss si at du sier: "Hey, tenkte å prøve ut kaffemulighetene på senteret rundt lunsjtider på onsdag. Hadde vært moro om du kunne være med, er litt kjedelig å gjøre det alene." Da har du lagt et opplegg inn i hendene hennes, hvorpå du fyller på med: "Planen var kanskje å begynne med Narvesen (eksempel), om du ikke har noen favoritter." Valget er dermed hennes. Saken er at du har en plan du skal gjennomføre, den er ikke avhengig av henne så hun vil ikke føle noe press av noe slag. Hun har også muligheten til å foreslå noe annet, og komme med et synspunkt i forhold til hvilken tid det passer for hun. Er ikke så vanskelig Dette går ikke under punkt 1. Som du fortalte så er hun en adventurer, så da har dere samtaleemne også. Ikke bruk tiden på å snakke om deg selv, men bruk den på å stille spørsmål om henne (uten at det blir til et avhør) for å vise at du genuint er interessert i henne. Altså. Sånn helt alvorlig. Jeg prøver ikke å være slem eller noe lignende. Men nå skal du få høre nøyaktig hva som gjør at jeg nå har kjæreste og har det fint: I grew some balls. Rett og slett. Liker du henne, så er du interessert i henne, og da er du ikke dust (håper jeg) og dersom du også ikke sitter og forteller livshistorien din, så vil du fremdeles beholde noe av spenningen rundt deg som vil gjøre henne interessert i å vite mer. Dermed så får du flere sjanser, og det vil gå seg til. Som sagt: Prøver du ikke, så feiler du automatisk. Prøver du, så har du en sjanse på suksess. Voila. Lykke til forresten. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Tusen takk makri! Anonym poster: 67d81c3c39f8af16a63f9f6b689b7cf0 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Poking kan bety ingenting, og det kan bety veldig mye. Det avhenger helt av hvordan jenta du poker (og som kanskje poker tilbake) tenker på deg og settingen for pokingen. Jeg har blitt poket av kjæresten min, og blitt poket av en kamerat, needless to say tolker jeg de to pokingene som ulike ting. Ah.. Gutter er ikke ment til å tolke. Poking skal ikke bety noe for oss og vi skal ikke la jentene tro det gjør det. Min drømmeverden: Alt som skjer på facebook skal anses som ubetydelig. Det eneste du skal bruke facebook til er å chatte med venner / kjærester. Ikke de du flørter med, de kan du møte i det virkelige liv. Du skal heller ikke poste noen statusoppdateringer med mindre du har et spørsmål du kan stille til samtlige av dine venner, for ingen bryr seg om du hadde en fin helg eller at du checket inn på trening (hvorfor faen driver du med mobilen når du skal trene?). Anyway, tilbake til poenget mitt. Følger du de reglene som jeg beskrev i min drømmeverden kommer du til å bli sett på som mer attraktiv av SAMTLIGE jenter du kjenner samt alle videre bekjentskaper. Du blir mystisk, ingen vet helt hva du driver med og det er igjen da lettere for deg å få folk til å møte deg. Det blir også mer spennende ved møter å høre på hva du har å si. Paw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå