Mannen med ljåen Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Hei Jeg har en Samsung Smart-TV og en eldre DVD-spiller med SCART. Denne kvalitets-avspilleren fra Pioneer har ikke HDMI. Disse fungerer sammen, men det er litt slark i SCART-kontakten på TVen. Derfor hentet jeg hjem en SonTech DVD-spiller fra hytta. Den er billig og bråkete, men fungerer på hytta. Jeg henter den hjem fordi den har HDMI, så jeg kan unngå den slarkete SCART-kontakten på Samsung-TVen hjemme. DVD-spillerens HDMI-utgang fungerer utmerket på hytta, der jeg har en billig flatskjerm fra LG. Da jeg tok den billige DVD-spilleren hjem og koblet den til Samsung-TVen via HDMI, virket bildet fint. Men den var lydløs. Verken TVen eller DVD-spilleren stod på mute, og jeg har lett gjennom innstillingene for å sjekke lyd-output-modusene. Hvorfor virker HDMI perfekt på hytta med LG-TVen, når den samme DVD-spilleren ikke klarer å gi lyd på Samsung-TVen hjemme? Endret 23. september 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå