danilovic Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Går dette an i Nero? Hvordan gjøres det i så fall? Eller må jeg ha et annet program til å gjøre det? Fila er nemlig for stor... _________________ <font class="signature"> <font size=1 color=#008080>Hva er best av GF3 og Radeon? Hva er best av Intel og AMD? Beste laptop deal? TV-ut? Er Daytona GF3 ti 200 bra? Hva er retail? [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-02-11 17:39 ] Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Jeg pleier å bruke ett program som heter AviChop, vet ikke om Nero gjør dette. AviChop finner du på http://www.download.com. Ikke det beste programmet jeg har vært borti, men den gjør jobben. Det er lite med finjusteringer og kan være ustabil i WinXP (du må få WinXP til å emulere ett Win98 miljø, da funker det best). Har choppet mange avi filer med det. Telcontar Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Når du brenner en VCD fil, spiller det ingen rolle om fila er litt for stor for en vanlig CD. VCD formatet regner kapasitet i minutter, ikke MB. Så en fil som er på 710 Mb, passer fint på en vanlig cd dersom fila er under 74 minutter. Lenke til kommentar
JSS Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Quote: On 2002-02-11 20:49, covah skrev:Når du brenner en VCD fil, spiller det ingen rolle om fila er litt for stor for en vanlig CD. VCD formatet regner kapasitet i minutter, ikke MB. Så en fil som er på 710 Mb, passer fint på en vanlig cd dersom fila er under 74 minutter. Dette gjelder audio cd'er, ikke video cd'er da blir det ELENDIG kvalitet. Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Joda, VCD formatet regner i minutter, akkurat som vanlig audiocd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå