IntelAmdAti Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 jeg vil ha en scanner til å scanne blyant tegninger med, hvilken er bra eller best til slikt? ytelsen på alt annet som bilder og farge-tegninger er uviktig. scanneren bør helst være billig, prisklasse er rundt 1000kr. hastigheten er heller ikke noe spesielt viktig. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Har selv en Canon 5000F og er meget godt fornøyd med den! Litt over det du hadde tenkt deg i pris, men du får da en scanner som scanner i høyere oppløsning, enn hva du får i prisklassene under. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 hvordan er den på gråtoner, altså blyant tegninger? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 jeg ser den bruker usb 2.0 standarden, er denne også kompatibel med den eldre usb standarden? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ja de er bakover kompatibel med USB 1.1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 jess, det ble canoscan lide 30 jeg kjøpte, denne funker fett! litt treg til å scanne, men ellers veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå