Gå til innhold

Beste systemkamera under 7k m/innebygd blits?

Anbefalte innlegg

Hei hei

Svigermor skal ha seg systemkamera med innebygd blits med eit lite objektiv som kan "pakkast saman". Rundt 7 tusen er maks og ho vil som sagt gjerne ha innebygd blits.

Vi har frå før eit Olympus PEN EPL1 og er veldig fornøgde med det. Men eg klarar ikkje å finne fram i jungelen av kamera på internett og finne ut kva som er beste kjøpet på markedet no.

Eg har funne ut at desse har innebygd blits og skal vere ganske gode:

Panasonic gx1

Sony nex6

Olympus PEN EP3

kommentarar?

Nokon som kan gi ei hjelpande hand for å guide oss inn mot eit bra kamera?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med forbehold om at E-PL5 har samme løsning som E-PL3, altså at en liten blits følger med (som det virker som det har ut fra noen bilder jeg så på nett): Er det ikke bare å sette på den og aldri ta den av, så vips har kameraet innebygget blits?

Nja, njo, men då er litt av poenget vekke. Det skal vere veldig enkelt å ta med seg, uten dill og dall. Så ho vil ha innebygd blits.

Har "svigermor" tenkt å kjøpe seg mange objektiver, dvs flere enn ett? Hvis ikke ville jeg vurdert en Sony RX100.

Kanskje, kanskje ikkje, men ho vil ha moglegheita. Vi har jo mft-objektiv til vårt kamera, so då kan ein jo allereie bytte litt osv. Så det blir litt som med blitsen, det er eit ønskje, og då må eg berre leite ut ifrå det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...