Freaak Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hei! Jeg skal ha en prøve og går i vg2. Onsdag 19/09 var 9 stykker fra klassen ikke tilstedet pågrunn av en reise med andre fag hvor vi overnattet. Fredag 21.09 fikk jeg beskjed om at vi har en prøve tirsdag, 25.09, og denne beskjeden fikk jeg ikke fra læreren, men av elevene.. grunnen til det var at vi hadde vikar denne dagen.. Elevene som sa ifra var usikre på kapitlene som skulle være med på prøven... og læreren har ikke skrevet opp hva som er aktuelt på its, eller når prøva egentlig er, enten om den er på tirsdag 25.09 eller torsdag 27.09.. Vi vet egentlig ingenting nåå..!!! og dette er sinnsykt frusterende! Jeg har allikevel øvd litt for å være på den sikre siden, og har tenkt til å snakke med læreren imorgen, 24.09. Tror dere han utsetter prøva og har jeg rett til å klage, siden jeg ikke fikk beskjed personlig fra selve læreren? Fra de andre elevene har jeg hørt at det var det samme for han om vi hadde prøva i uka 41 eller 39, og at det var vi som bestemte, men så var det 1-2 stykker i klassen som sa uke 39 og da ble det det, når 8-9 stykker var borte i klassen..!! hva slags rettigheter har jeg i denne situasjonen? Lenke til kommentar
Microprosessor Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ja, selvfølgelig har du rett til å klage på din lærer som forventer at alle kan alt og at dere kan ha en prøve uten bestemt dato. Snakk med læreren din, dette er urettferdig! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå