Gå til innhold

Hvordan boote windows 8 fra usb

filiokus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beskriv gjerne feilmeldingen som kommer opp så andre kan søke på det du får av feilmelding :)

Et tips kan være å formatere "usben" som du sier før du prøver å benytte USB-verktøyet til Microsoft.

Fungerte fint når jeg formaterte usben, så da var det løst:) 69% nå.

Lenke til kommentar

Bra :)

Jeg installerte nylig Windows 8 Release Preview og fikk ikke tilgang til å installere det på noen av diskene mine, måtte koble ifra og installere med bare en disk koblet til. Var en merkelig ting men jeg orket ikke å knote så jævlig da jeg primært er ubuntu-bruker.

Fikk først en feilmelding om at den ikke greide lage en boot ettelerannet. Søkte opp og på windows faq sto det at det var fordi jeg prøvde lage en 64 bits boot fra en 32 bits. Prøvde å lage boot fra en 64 bits og det gikk fint. Men når jeg nå prøver å boote blir skjermen blå og får bare feilmelding i oppstarten om at jeg mangler/korrupte essensielle filer. Nå har jeg gått ut så får ikke skrevet feilmeldingen, men hvis den dukker opp igjen så legger jeg den ut her. Skal prøve på nytt, Men hvis det ikke går. Har du evt noen andre forslag?

Endret av filiokus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...