KvN Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei, Har Abit IS7-E ventende på posten. Var på messe da den kom på døra ! Jeg satt og tenkte etter at jeg bestilte HK'et, at jeg kanskje kunne tjene litt ytelse og penger på dette. Så gjorde jeg følgende. Jeg solgte CPU og RAM for 2500,- (se signatur). Og så var planen og kjøpe: P4 2,4 HT (PC800), Cooler Master AERO 4 INTEL Pure Copper Cooler, 3.2GHz++ og TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs, jeg tenkte dette var et godt kjøp, har ca 2500,- men jeg for det på et firma. Så jeg får disse gjenstandene for kr 1980 Men et spørsmål, er denne vifta bra for CPU, skal overklokke til ca.3 GHz tenkte jeg. Det var dette jeg hadde planer om og kjøpe, så nå vil jeg ha svar fra deres siden om dette er et bra kjøp! På forhånd takk. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Siden du har planer å overklokke, så bør du gå for raskere ram. Men da blir det selvfølgelig litt dyrere. Kjører du fsb på 12*250 (12*200 er standard) får du prosessoren opp på 3000MHz. Da bør du ha PC4000 500MHz ram. Lenke til kommentar
KvN Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Ja, men HK et mitt støtter ikke raskere ram, eller gjør det? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei, Har Abit IS7-E ventende på posten. Var på messe da den kom på døra ! Jeg satt og tenkte etter at jeg bestilte HK'et, at jeg kanskje kunne tjene litt ytelse og penger på dette. Så gjorde jeg følgende. Jeg solgte CPU og RAM for 2500,- (se signatur). Og så var planen og kjøpe: P4 2,4 HT (PC800), Cooler Master AERO 4 INTEL Pure Copper Cooler, 3.2GHz++ og TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs, jeg tenkte dette var et godt kjøp, har ca 2500,- men jeg for det på et firma. Så jeg får disse gjenstandene for kr 1980 Men et spørsmål, er denne vifta bra for CPU, skal overklokke til ca.3 GHz tenkte jeg. Det var dette jeg hadde planer om og kjøpe, så nå vil jeg ha svar fra deres siden om dette er et bra kjøp! På forhånd takk. En særdeles dårlig handel tror jeg, hvis du solgte hele "signaturen" til den prisen ( noe jeg betviler ) ... i845PE ( IT7max2 v2.0 ) med Bios oppdatering er "close race" med det du bestilte. . Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Abit IS7-E støtter vel det. Er jo i865PE brikkesett. Så det skulle ikke være noen problem. Lenke til kommentar
KvN Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 En særdeles dårlig handel tror jeg, hvis du solgte hele "signaturen" til den prisen ( noe jeg betviler ) ... i845PE ( IT7max2 v2.0 ) med Bios oppdatering er "close race" med det du bestilte. . Neinei, jeg solgte CPU og ram for 2500! Lenke til kommentar
KvN Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Abit IS7-E støtter vel det. Er jo i865PE brikkesett. Så det skulle ikke være noen problem. Hmm, det står maks Ram hastighet PC3200, men har det noe og si egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå