steinar88 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hello! nå river jeg av meg håret her snart! den pokkers pc`en starter men stopper opp der man kan tykke del for å komme i bios. Jeg har forsøkt å resette bios, men til ingen nytte, jeg kommer heller ikke inn i bios. dataen er heller ikke gammel.Fungerte toppers sist jeg brukte den og nå ahhhh, trenger noen luringer som kan spå sykdommen her. takker så mye Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg spår defekt strømforsyning, men du skriver jo ikke hva slags pc dette er. Hva er nøyaktig merke og modell på pc'en eller hovedkortet? 1 Lenke til kommentar
steinar88 Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Hello: ASUS P8Z77-V LX, Socket-1155 Intel® Core™ i3-2100 Pc`en er hjemme bygget. Lenke til kommentar
steinar88 Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Jeg spår defekt strømforsyning, men du skriver jo ikke hva slags pc dette er. Hva er nøyaktig merke og modell på pc'en eller hovedkortet? Hmmm, når jeg tenker meg om, så er strømforsyningen min ca 5 år gammel Mulig du spår riktig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå