AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg synes det er kleint å spise foran folk, spesielt gutter, folk jeg dater osv. Eller holder på etc. Jeg fatter ikke egentlig hvorfor, men tror det har med at jeg føler det ser rart/sært ut for andre, redd for å plutselig skulle søle f eks, eller se weird ut når jeg tygger.. Kan fint spise foran kompiser, folk jeg kjenner osv, eller gamle folk og negre, men synes det er svært kleint når det er gutter jeg liker spesielt! Eller fremmede. Flere som har dette problemet, eller har tips til å kurere det? Jeg må jo si nei hver gang en jeg holder på med ber meg ut for å spise, og det begynner å bli kleint å si nei hele tiden også nå liksom. Er 19 btw Anonym poster: 5e8f0cdfea258044ab8ea8ce9ae9657f 4 Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Har samme problemet som deg Bare å tenke at det er naturlig å spise. Hvorfor blir ikke du flau når du spiser alene.? Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Brodsky Skrevet 23. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Har samme problemet som deg Bare å tenke at det er naturlig å spise. Hvorfor blir ikke du flau når du spiser alene.? Det er ikke det som er spørsmålet, det er: "Hvorfor blir du ikke flau når du spiser foran gamle folk og negre?" Endret 23. september 2012 av Phileas Fogg 11 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Det er faktisk et stort kompliment til eldre og negre at dette ikke gjelder ved dem. Gjelder ikke ved feite/upene folk heller, og det er fordi de ikke virker truende på en måte. Altså at de ikke ser ut til å bry seg ved det mens jeg føler at andre folk lett kan tenke rare ting når jeg spiser foran dem. Når jeg spiser foran han jeg holder på med så spiser jeg svært lite, og helst mens vi sitter ved siden av og ikke over hverandre, slik at jeg unngår at han ser "prosessen". Men han vil vi skal spise sammen ute, og så sier jeg nei hver gang uten at han skjønner problemet med det, så nå vil jeg liksom oppfylle ønsket hans men er redd det skal bli drittkleint... Hvordan skal jeg kvitte meg med dette plagsomme problemet liksom? Anonym poster: 5e8f0cdfea258044ab8ea8ce9ae9657f Lenke til kommentar
DaysOfOurLives Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Den enkleste løsningen på problemet ditt er vell å finne en farget mann å gå på date med 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Liker ikke slike på den måten, og har en dude fra før som jeg digger! Så det viktigste nå er å tørre å spise ute med han uten ar det er ukomfortabelt. Er den ingen form for psykologiske triks man kan gjøre ifb med dette? Anonym poster: 5e8f0cdfea258044ab8ea8ce9ae9657f Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Lat som om han er en kjempegod venn, og dere bare er ute for å spise noe godt. Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 dafuq again 4 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Du kan kvitte deg med det ved å presse deg ut av dine grenser. Dvs: Spis foran folk så mye du kan, helst hvert måltid. Selv syntes jeg det er søtt om en jente søler / styrer med masse rart / spiser "rart" Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Mange jenter i tenårene/overgangen til tyveårene har samme problemet som deg, så du er definitivt ikke alene. På et eller annet sted i samfunnets utvikling har det blitt "unaturlig" at kvinner spiser (eller fiser, eller raper, eller *sett inn andre kroppsfunksjoner her*). Det beste du kan gjøre er å "øve deg" på å spise foran andre. Begynn med noe som er enkelt å spise, f.eks. pommes frites (plukk opp en - åpne kjeften - putt i kjeften - lukk og tygg), og avanser til vanskeligere ting etterhvert som du blir mer komfortabel med det. 4 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Altså... Det er åpenbart at hun ikke føler det kleint foran gamle, negre, feite og upene, fordi hun driter i dem. Endret 24. september 2012 av Aporia Qualia 8 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Du synes vel ikke at det er flaut å drikke noe foran andre? Du kan jo begynne med å innta flytende føde gjennom sugerør for å gjøre overgangen til normal spising lettere. 4 Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg synes det er litt positivt også at man synes det er litt kleint. Tror man blir litt mer selvbevisst på hvordan man ser ut Skulle ønske en kvinne jeg frekventerer med ganske ofte var litt mer ydmyk i sin måte å innta føde på, kan se noe udelikat ut noen ganger Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg er i en lik situasjon, og unngår å ta med jenter på middag av akkurat den grunn. Jeg skjønner at det kan være hyggelig, men jeg liker ikke å se på at andre spiser og jeg liker ikke at andre ser på at jeg spiser. Når jeg spiser i andre sitt nærvær kjenner jeg at jeg må moderere måten jeg inntar mat på, noe som bare er stressende. I 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Funker fint det.. bare spis fint. Gaffel i venstre hånd, kniv i høyre. Øv på det. Får masse selvtillit når man klarer å spise ''fint''. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Det er naturlig å spise, drit i om du er foran folk, hold kjeft og stapp i deg maten. 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Spis litt foran speilet og øv deg på å se kul ut mens du spiser. Unngå mat som renner og kan bli et voldsomt søl som tacoskjell og sausete mat. 1 Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Du synes vel ikke at det er flaut å drikke noe foran andre? Du kan jo begynne med å innta flytende føde gjennom sugerør for å gjøre overgangen til normal spising lettere. haha XD Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Spis litt foran speilet og øv deg på å se kul ut mens du spiser. Unngå mat som renner og kan bli et voldsomt søl som tacoskjell og sausete mat. Haha! Øve seg på å spise foran et speil er noe jeg absolutt aldri har hørt eller tenkt over Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg tror det vi alle venter på er en doktorgradsavhandling på emnet "Hvorfor afroamerikanere ikke trigger sosial spisevegring hos unge jenter" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå