Predator_84 Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei alle sammen! Gjett hvem som er i humør? Ja...meg ja. Hvorfor? Fordi gutta i spillbutikken skaffer meg star wars galaxies 1 år før tida...ikke gratis seff, men det er bestilt fra usa. pluss jeg har nettop fått 16000 kr.....hehehe Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jaha.. kanskje noe burde fortalt deg at bl.a Gamezone importerte et lass med Star Wars: Galaxies kopier allerede i sommer. De som ikke kjøpte det i Norge, bestilte det fra utlandet. Velkommen etter og bruk penga med måte. :wink: Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Ikke for å drepe gleden.. men har da sett denne hos Ram&Rom i bogstadveien for 1-2uker siden.... (Har forresten 4-5 kamerater som gjorde samme trikset som deg hehe)... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Så idag Spiderman i Tromsø trille inn et helt lass med SW: Galaxies. Tror ikke det var en så god deal likevell du... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hadde dette vært før 26. juni hadde jeg blitt imponert, nå som jeg har hatt spillet i over en måned tenker jeg bare: "gjesp", men kos med 16000 kroner, det skal du ha. Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Fikk tak i collectors edition dagen det ble lansert i USA. Mange andre som også har gjort det. De fleste som skaffer seg det i dag stikker på nermeste spillsjappe å kjøper det eller på en norsk webshop siden de også har SWG nå. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 SWG har jeg hatt siden begynnelsen av august! Lenke til kommentar
birdie! Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 fikk mitt i forrige uke jeg :smile: er det noen her som spiller på gorath? har bare finni en norsk der hittil. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hmm! bomma litt på første svar og la det som nytt emne. Hehe! De fleste fra norge er på eclipse Serveren. Der har vi en helnorsk Guild med veldig mange medlemmer. Se på www.swg-norway.com Lenke til kommentar
slash Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 hmm.. skjønner ikke hvorfor folk driver å syter om at swg er så forbannet vanskelig å få tak i! Det tok meg 10 min å finne noen som solgte det på ebay. Når jeg hadde vunnet budrunden, (som forøvrig stoppet på usd45 elns. litt over 300 kr i allefall.) fikk jeg cdkeyen i løpet av noen sekunder, og cdene i posten noen dager etterpå. Alle utleggene kom på 350 tilsammen ca. (inkludert internettcafe som kostet 1kr per minutt Og dette var for 3 uker siden. Spiller forøvrig på Lowca. Tattooine Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 hmm.. skjønner ikke hvorfor folk driver å syter om at swg er så forbannet vanskelig å få tak i! Jepp- Var på byporten igår, og gikk innom Narvesen. Ørten SWG-bokser i hyllene der. Gikk 20 meter lenger bort til EB Games, også der en drøss SWG-bokser i hylla. På tide å holde kjeft om hvor vanskelig det er å få tak i nå, folkens..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå