Dufen Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg har et pent brukt Nikon D40 som jeg ikke bruker. Det er et billig stativ med dette, fjernkontroll og et Tamron 18-200mm objektiv. Hva kan jeg forlange i pris for noe slikt? Lenke til kommentar
to88he Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ikke noe særlig over 1000 kroner for bare kamerahuset. Tamronobjektivet går også for rundt 1000-1500 kroner. Stativet er verdt veldig lite om det er et billig plastikstativ. 2000-2500 for alt sammen kanskje.? Kanskje nesten bedre å beholde alt selv. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Oppdatering, solgte kameraet med objektivet og et billig stativ for 2500,- Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Kameraet ble lite brukt, samt at det ble for stort til å dra med seg på fjellet o.s.v... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hadde du det ute for salg i 5 måneder, eller gikk det for forventet pris relativ fort ? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Jeg la det ut for salg på en salgsside på facebook og det ble solgt etter tre timer! Var en del forståsegpåere som bydde 500 kroner o.l. men jeg skulle ha 2500 og fikk det hos en som visste hva han kjøpte. Jeg bladde i gamle deltatte tråder nå, og tenkte det kunne være greit å gi en tilbakemelding på hva slikt blir solgt for Endret 9. februar 2013 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Fint at du gir tilbakemelding, tenkte mer på at det er ca. 5 måneder siden du opprettet denne tråden Man kan bruke team biathlon for og finne gjennomsnittlige bruktpriser på fotoutstyr. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hadde jeg vært Rick i Pawn Stars hadde jeg bydd 500 kroner for hele pakka. 1 Lenke til kommentar
Asdic Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Var dette lurt? D40 er lite og lett og tar fenmenale bilder. Et av Ken Rockwells favorittkameraer. Jeg er et og kan ikke få fullrost det nok. http://www.kenrockwell.com/nikon/d40.htm Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg vet... Angrer dog ikke enda, søstra mi har et med ødelagt objektiv som blir mitt om jeg vil ha det Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 2500 er en god pris. Ting man ikke bruker burde man selge eller gi bort, det er bedre at noen andre får nytte av det enn at det bare skal ligge og ta plass. Jeg solgte et av mine D70 fordi det ble trangt i skapet, men fikk en D50 med fastlåst lukker som del av betalingen. Jeg fikset den ved å slå den veldig hardt i bordet, også var jeg like langt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå