Hayabuuza Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hei! Har oppkjøring i morgen på hamar, og gruer meg sinnsykt. Jeg har faktisk vært så nervøs de siste dagene så jeg har slitt med å spise, og har vært konstant kvalm. Noen som har erfaring med hamar? (sensorer osv.) Begynner seriøst å grine hvis jeg ikke står. Har dere noen tips for å roe ned nervene? Eller tips til hvordan jeg ikke stryker? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hva som roer deg ned må du vite selv. Selv tar jeg fatt i fiskestanga og stikker til fjells for å ''lufte'' hode mitt. At du er nervøs er det ikke noe galt i. Har selv blitt sittende på do et par timer da jeg kjørte opp til tunge kjøretøy. Lykke til Lenke til kommentar
MariusB95 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 BESTO! Faila en gang på svingen i kjøregården, og hadde bare noen problemer med plassering noen ganger, litt for langt i midten av eget kjørefelt. Fyfaen er happy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå