wrongd00d Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei Jeg er på jakt etter rimelig bærbar pc som kan brukes godt til spilling. Jeg så et kjempetilbud på en Toshiba SATA10S103 til 7000 med Intel 852GM grafikkkort. Spørsmålet er om dette grafikkortet holder til spilling. Da tenker jeg ikke på Pacman. HEHE :-) Og om det er mulig å bytte ut skjermkortet i denne pcen. url til spesifikasjoner : http://eu.computers.toshiba-europe.com/cgi...76&DISC_MODEL=0 Håper på raske og gode svar ! - Ketil :-) Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Dette skjermkortet er integrert i hovedkortet. Med andre ord, det suger til spilling. Selv har jeg bestilt en Dell Inspiron 8600 med et GeForce FX5650. Det skal kunne kjøre ganske mange av de nye spilla. Det finnes flere bærbare der ute med både Nvidia og ATi sine kort som egner seg veldig godt til spilling. Se spesielt etter disse to navna og spør heller igjen hvis du lurer på om det duger. Jeg kan gi deg en liten pekepinn ved å liste opp kort på bærbare som duger til spilling: GeForce FX5650 (selvfølgelig 8) ) ATi 9600 GeForce Ti4200 ATi 9000 ATi 7500 Disse skal du kunne finne på en rekke bærbare pc'er. Lykke til Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 og så bør du tenke på skjermen... Det sinnsyk stor forskjell på skjermene.. Hjelper ikke med bra maskin om skjermen suger.. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå