Gotchya Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Her kan vi diskutere OZ. har et spørsmål.. Hvorfor ble karem said satt i fengsel? Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Rævva siste episode i serien er det som raserte helheten for min del. Jeg kan si at OZ var en helt grei serie, med flere skuespillere man kommer til å kjenne igjen i nyere serier. Litt mer rufsete enn Prison Break så klart. Vet ikke hvorfor han Kareem sitter inne på OZ. Kan ikke mane frem "flashbackene" hans blant alle de man får av de forskjellige grunnene til at hovedpersonene sitter inne. Hvor langt har de kommet i serien på TV denne gangen? Første sesongen? Lenke til kommentar
vlc Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 OZ gikk på norsk tv for mange år siden.. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg vet, men de sender den om igjen på Zebra nå om dagen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Prisoner #97S444, Kareem Said. Convicted June 6, 1997 – Arson in the second degree. Sentence: 18 years, eligible for parole in five. Later, found not guilty of one count of murder in the first degree, and pled guilty to two counts of attempted murder and sentenced to an unknown period of time.Saïd (born Goodson Truman), is a Muslim and Black nationalist who was imprisoned for blowing up a white owned warehouse. Kilde Personlig syns jeg OZ er en av de beste TV-seriene gjennom tidene, og lett på min topp 5-liste over serier jeg har sett. Endret 2. oktober 2012 av Nevnarion Lenke til kommentar
frds Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Begynte å se OZ igjen idag. 3. gangen jeg ser det, alltid like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå