Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne komponenter til spille pc

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Bygde for noen år siden en pc som har fungert greit å spille på til nå, men kjenner at jeg må få meg ny. Byggingen tror jeg skal gå greit, problemet mitt er å finne de rette komponentene til budsjettet mitt.

Akkuratt nå spiller jeg endel league of legends (ikke at det krever så mye) å jeg må kunne dra dette på fullt. Har nok planer om andre spill også i fremtiden. Har tastatur, mus og skjerm osv fra før av, så er bare datamaskinen jeg trenger.

Budsjettet mitt er på +- 8000kr og har lyst at det skal være ssd-disk til os-et. Som sagt har er det en stund siden jeg har bygget å jeg føler at det kommer nye ting hele tiden, tenkte derfor at det var lurest å høre med noen som har peiling ;)

Sider å bestille fra er ikke så viktig. Vet ikke helt hva som er best, men kom med forslag.

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Olestokk skrev (På 23.9.2012 den 13.35):

Det enkleste er ofte det beste, derfor kan jeg vise deg til denne posten laget av BadCat og et oppsett som kalles "Black Refinery" (det første oppsettet): http://www.diskusjon...ic=1452409&st=0

Takk for kjapt svar :) Kommer nok til å bestille denne fra dustinhome ikveld, hvis komponenter er up to date og dere mener jeg ikke kan få noe særlig bedre. Bare å komme med andre forslag hvis dere mener dere har noe bedre, hvis ikke blir det nok denne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...