Olemoen5 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Heisann Bygde for noen år siden en pc som har fungert greit å spille på til nå, men kjenner at jeg må få meg ny. Byggingen tror jeg skal gå greit, problemet mitt er å finne de rette komponentene til budsjettet mitt. Akkuratt nå spiller jeg endel league of legends (ikke at det krever så mye) å jeg må kunne dra dette på fullt. Har nok planer om andre spill også i fremtiden. Har tastatur, mus og skjerm osv fra før av, så er bare datamaskinen jeg trenger. Budsjettet mitt er på +- 8000kr og har lyst at det skal være ssd-disk til os-et. Som sagt har er det en stund siden jeg har bygget å jeg føler at det kommer nye ting hele tiden, tenkte derfor at det var lurest å høre med noen som har peiling Sider å bestille fra er ikke så viktig. Vet ikke helt hva som er best, men kom med forslag. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Det enkleste er ofte det beste, derfor kan jeg vise deg til denne posten laget av BadCat og et oppsett som kalles "Black Refinery" (det første oppsettet): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1452409&st=0 Endret 23. september 2012 av Olestokk Lenke til kommentar
Olemoen5 Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Det enkleste er ofte det beste, derfor kan jeg vise deg til denne posten laget av BadCat og et oppsett som kalles "Black Refinery" (det første oppsettet): http://www.diskusjon...ic=1452409&st=0 Takk for kjapt svar Kommer nok til å bestille denne fra dustinhome ikveld, hvis komponenter er up to date og dere mener jeg ikke kan få noe særlig bedre. Bare å komme med andre forslag hvis dere mener dere har noe bedre, hvis ikke blir det nok denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå