Ludvig86 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Heisann! Jeg er ute etter ett gratis bilderedigeringsprogram sm fungerer på en Mac maskin. Jeg har vert borti Photoshop tidligere, men er nå som sagt ute etter ett som er gratis, siden mitt behov ikke trenger ett som er stort og avansert og koster noe. Er det noen der ute som har tips og helst erfaringer med programmer som er grei i bruk til Mac, som ikke koster noe? -Ludvig Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Har to iMac'er og iPhoto har fulgt med på begge maskinene. Aldri brukt det, men det er vell mulig å gjøre enkle ting der. Det finne også enkle program på App store til en billig penge. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ryktes om en viss bukt man kan få tak i Photoshop. Evt. laste ned gratis fullversjon (begrenset med 30 dagers prøvetid) fra Adobe sine nettsider. Da kan du på magisk vis få tak i en kode som låser opp. Til foto anbefaler jeg Apple's Aperture, som du finner i app store. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Som noen over sier, bruk iPhoto som følger med gratis på Mac. Et absolutt bra program. Og det er ingen grunn til å gjøre seg til kjeltring som han over meg oppfordrer til. Gode programmer som Adobe Lightroom og Aperture er alt for billige til å skulle gidde å gjøre det... 1 Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Anbefaler Pixelmator på det varmeste. Koster dog penger, 105 kroner på AppStore, men det er det absolutt verdt! Endret 24. september 2012 av Keiser'n Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Gimp er det nærmeste du kommer Photoshop om du ikke vil betale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå