SiR0 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 AMOBIL 10 ÅR: Les historien om hvordan Amobil gikk fra hybelbedrift til Norges største mobilside. Kommentar: ? Ingen ville låne mobiler til to tenåringer 6 Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Takk for en flott side om mobil 7 Lenke til kommentar
osmano Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Flott og inspirerende historie! Gratulerer! 7 Lenke til kommentar
thfi Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det er jo ikke rart at det er så stor interesse for amobil. Derer gjøre jo en så fantastisk jobb. Fortsett slik! Tusen takk for den gode jobben dere gjør 3 Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gratulerer med 10 års jubileet, og som andre har sagt før meg, takk for en flott nettside 1 Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gratulerer så mye! Jeg har fulgt dere fra starten av, og i alle år er dere en av nettsidene jeg bare MÅ sjekke hver dag :-) 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Skikkelig Askeladden-historie og suksessen deres er vel fortjent.Må innrøemme at jeg var en av de som lo av siden deres i starten, men dere motbeviste meg og takk for det. Er nå jevnlig innom sidene deres og testene deres er tellende for mine mobilvalg. Lykke til videre!! 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Takk for at det er noen som gidder å satse uten sikker inntekt. Når jeg og min kompanjong startet i sin tid tok det 6 måneder før vi sendte den første fakturaen. Den var på 3500 kroner. To år uten inntekter er fryktelig lenge og krever både innsatsvilje, dedikasjon og forsakelser. Det står respekt av slikt! Gratulerer, og lykke til med de neste 10. Geir 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Spennende lesing! Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Kjekk lesning! Fint å vite litt bakgrunnen til de ulike sidene i tek! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 God artikkel:) Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Husker når jeg oppdaget amobil.no. Var i 2003 eller noe. Jeg var bare 12. Gledet meg hver dag til å sjekke amobil etter skolen. Hadde en gammel 3310, og uten penger til en bra mobil nøyde jeg meg med å lese og kunne alt om alle telefoner! Takk for en nydelig side! Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gratulerer med 10 år! Hadde jeg oppdaget dere litt tidligere så hadde jeg kanskje foretatt litt bedre valg angående kjøp av mobiltelefoner oppgjennom. Har eid typ 60 mobiltelefoner siden jeg fikk min første på 90 tallet. Jeg oppdaget hardware.no i 2006 tror jeg det var, snublet inn på amobil sin nettside rett etterpå. Å kommentere i diverse forum har jeg kun gjort sporadisk de siste årene. Fortsett med jobben deres, vi trenger dere. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Bra jobba gutta. Er fast leser og setter stor pris på siden. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Interessant lesning, dette var faktisk ganske nytt for meg. Husker at jeg brukte mye tid på lese testene deres på den tiden da innebygget kamera i mobilen var stort! Detaljerte og gode tester. Med denne historien bak dere får jeg bare mer respekt for Amobil.no. Lenke til kommentar
Microprosessor Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Herlig side, takker alle som jobber på Amobil. Bra skrevet! Lenke til kommentar
nask Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Siden deres er uvurdelig når nye mobil skal kjøpes. Fremdeles er det butikker som lar deg se og holde en mobil, men slå på...NEI Med siden deres kan jeg lese deres annmeldelser, for deretter lettere vurdere hva JEG synes er viktig å vektlegge. Uten dere ville det vært bortimot umulig for meg å velge telefon for dens innhold, og ikke bare telefonens ytre. 1 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Daglig leser her! Kjøper aldri ny mobil før dommen til amobil.no er publisert! Lenke til kommentar
Jensus Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Når jeg skal kjøpe ny mobil, går jeg alltid innom Amobil og ser hva dere mener om mobilen jeg har i tankene. Takk for at dere gjør disse testene og for en informativ nettside:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg