Woodoo Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg har nettopp oppgradert PC'en min med nye deler, de nye delene er: Hovedkort: MSI 76F Ultra Prosessor: AMD Athlon XP 2700+ Minne: Corsair XMS PC2700 DDR Når jeg skal installere Windows kommer det en blåskjerm i begynnelsen av installasjonen, like etter at jeg blir spurt om jeg vil installere drivere til skjermkortet fordi de ikke er xp-sertifikert, har aldri hatt noen problemer med dette før. På blåskjermen står det blant annet noe om filen Cdr4_XP.sys. Etter blåskjermen starter maskinen på nytt igjen og det samme problemet oppstår på nytt igjen. Jeg har prøvd med et annet skjermkort, men dette ble ikke noe bedre. Noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Etter et søk på google ser det ut som Cdr4_XP.sys er en CD/DVD-Rom driver. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Hmm, jeg har ikke hatt problemer med det før. Jeg får ikke til å starte opp Windows eller installere det, hvordan skal jeg da fikse problemet? Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Personlig hadde jeg startet med å lage en post her. Lenke til kommentar
pfviv Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei. Det er mest sansynligt hovedkort sammen med cdbrenneren din som er problemet. Det kan vere en annen ide kontroller en den du hadde tidligere. Løsningen er og starte maskinen med en windows 98 oppstartsdiskett /cd-suport og kopiere mappen "I386" fra cdplaten inn på hardisken, etter det kobler du fra cdbrenneren og instalerer fra hardisken. Når du er ferdig og instalere kobler du på cdbrenneren igjenn. Skulle det ikke virke så må du kjøpe ny brenner. Lykke til Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Jeg koblet ut DVD-spilleren så ordnet problemet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå