Krismeko Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Kveld ved Kvitåvatn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Godt komponert, vakkert lys. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Som om himmelen står i brann Kjempeflott bilde. Gode farger og vakkert lys, om dog noe midtstilt, men synes ikke det betyr noe her Endret 23. september 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
John EM Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hadde vært perfekt dersom "myrulla" i forgrunnen hadde vært i focus. Men man må gi og ta i fotokunsten, så jeg regner med at stativet ikke var med på tur slik at du måtte låne litt fra "blender" for å få rask nok lukkertid. At bildet er midtstilt formidler den rolige stemningen med perfekt plassert solnedgang. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Her er det nesten Soria Moria. Satt og så på bildet at dette lignet da utrolig på Gaustatoppen, noe jeg ikke regnet som dine jaktomeråder. Måtte se på teksten og det stemte jo dette. Nydelig stemning i bildet her. Omerådet du befinner deg i her er i mine øyne blitt mye ødelagt av den enorme hytte utbyggingen. Med de skal jo ha noe å leve av her oppe også da. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 En drømme seg bort bilde : Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Takk til alle for hyggelige kommentarer. Hadde en fin weekend i dette området og var så heldig å få med denne solnedgangen, to kvelder på rad. Tur opp på Gaustatoppen ble det også på lørdag. Var heldige med været og fikk flott utsikt. Må nok si meg enig i at hytteutbyggingen her oppe er voldsom ja. Lenke til kommentar
Hansen-Images Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Det meste er nevnt, men en god ting kan ikke sies for ofte; Flott fanget, timing, komp osv. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Takk for det, Hansen-Images Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg