Trond Olav Løkken Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 veteran Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Det var båten sin det ja! Noe eget med disse båtene med grasiøse linjer og kombimaterialer! Vekker minner fra barndommen! Og akkurat dette designet på Mercurymotoren er lik den 7,5hk (førsteutgaven) jeg har tatt vare på (kjøpt av faren min i 1969....)... Flott gjensyn! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Herlig stemning fra det blide sørland her.Syntes båten ser veldig fin ut , men min kunnskap om båt srekker seg ikke lenger enn til disse flatbunnede og egenartede såkalte "lågapramer" Synte du er fin ambassadør både for sørlandet og Spania. Lengter til sommeren når jeg ser disse bildene her. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Lengter etter sommer nå. Så gode bilder å se på. V2 er min favoritt. Liker retningen på brygga du får med i venstre kant og livet på den. Og den søte lille måken da Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Lengter etter sommer nå. Så gode bilder å se på. V2 er min favoritt.Liker retningen på brygga du får med i venstre kant og livet på den.Og den søte lille måken da Ja; nr 2 var ment å skulle være nr 1. det går vel ikke å gjøre om på det? Takker for tilbakemeldingene! Jeg skal se om denne båten finnes fra flere vinkler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg