Olesb Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg har kjøpt meg en ny ssd harddisk fordi den gamle begynner å bli litt treg. Jeg prøvde å installere på den nye, men da skjedde det mye feil pga windows fortsatt var på den gamle. Jeg prøvde å formatere den andre, men da fikk jeg ikke startet pcen. Er det noe spesielt jeg må gjøre med den første harddisken før jeg installerer windows? Jeg har et Gigabyte hovedkort hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) kan denne filmen være til hjelp? http://www.youtube.com/watch?v=Ox6DHlPQI-w bare at du installerer windows 7 i stedenfor å oppgradere fra vista Endret 22. september 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Det enkleste er å kun ha tilkoblet den disken du skal installere Windows på, så slipper du slike problemer du opplever. Når du kjører Windows 7 setup på nytt med kun SSD tilkoblet, så slett alle partisjoner før du trykker fortsett der hvor du velger hvor du skal installere. Da tar Windows og setter opp disken selv. Se stickyposten til mykhen. Jeg har en disk med Windows 7 og en med Windows 8 som er installert på denne måten. Jeg bruker hovedkortets bootmeny (F12 på Gigabyte) til å velge disk ved oppstart. Lykke til! Endret 24. september 2012 av Pey'J 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå