simes Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette innlegget, så jeg la det her. Måtte bare vise det til noen: Arngren Ganske forferdelig? :o Lenke til kommentar
chil Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 omg ja lagd i Word eller? Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Kan vel ikke si at siden innbyder til handel nei..tror jeg holder meg unna...om de er likhets tegn mellom web design og kundeservice så er vi ille ute... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 dette har blitt diskutert før http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...ghlight=arngren Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Skal noe til å klemme inn så mye informasjon på så lite plass da. tror jeg skulle ha anstrengt meg bra for å få det til. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 synes faktisk siden har blitt oversiktlig siden sist jeg var inne :o Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Lattis! Tror ikke jeg skal "hamstre" der nei.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå