Latias Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Juventus med sitt fjerde ligatap. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Jeg ser ut til å få rett i at Roma har styrket seg siden i fjor, men at Juventus skulle slite så mue hadde jeg aldri trodd. Ligaen er kanskje tapt allerede? Milan ser ikke nevneverdig bedre ut heller. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Melo fatter jeg ikke, han er jo langt over toppen. Det er en dårlig signering i mine øyne. Ellers er jeg enig, mye flotte signeringer. De har forøvrig også solgt Shaqiri til Stoke. Jaja, det er to måneder siden jeg skrev dette her, og jeg hadde jammen rett for to måneder siden. Felipe Melo er fullstendig søppel, men Inter har vært sterke i år. De er ikke sterke nok til å ta scudettoen nettopp fordi de midtbaneleddet deres, med Melo i spissen ikke holder mål. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 (endret) Hva tenker dere om det rimelig heavy generasjonskiftet som kommer til å finne sted i Juventus de neste par årene? De har jo veldig mange spillere som nå er enten rundt tredve, eller over tredve og på topp i karrieren. Buffon, Evra, Chiellini, Barzagli, Mandzukic, Hernanes og Lichtsteiner er alle spillere som ikke har så utrolig mange sesonger igjen på topp i karrieren. Jeg ser jo at de prøver å få inn litt ferskt blod i laget med Mario Lemina, Alvaro Morata, Paul Pogba og ikke minst Paulo Dybala. Det er bra, men jeg sliter med å se en tydelig profil deres fremtidige satsing og hvilke unge det skal satses på. Endret 22. november 2015 av Mchansern Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Det er åpenbart at mer ungt må hentes inn i kommende overgangsvinduer. Når Buffon en gang takker for seg håper jeg at vi har en ung italiener klar til å overta. Leali blir dessverre ikke den spilleren vi hadde håpet han skulle bli. Et mulig kjøp kan være Perin, men håper selvsagt vi kan få vår egen Donnarumma. Ellers er Neto selvsagt et alternativ som fast keeper. I forsvaret er Rugani allerede på plass. Han spilte samtlige minutter for Empoli i fjor og er Italias kanskje største stoppertalent. Det bør nok handles én midtstopper til. På backplass er Alex Sandro på plass, og spilte en strålende kamp i går. Han er selvskreven på laget de neste årene. På høyre har det vært snakk om Vrsaljko som et mulig kjøp. Personlig håper jeg vi finner en italiener. Dumt at Darmian ikke kom i sommer. På midten er Marchisio, Pogba og Khedira sannsynligvis foretrukket de neste årene. Pereyra kan også spille indreløper og Sturaro er god nok. Lemina er et fint alternativ. Domenico Berardi ankommer til sommeren og vil komplementere Zaza, Dybala og Morata. Ung og god angrepsrekke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Så har de jo Kingsley Coman som er ute på tur i München, som er et enormt talent. Vet du om Bayern har skaffa seg en slaks utkjøpsklausul i lånet? Virker rart om de bare gidder å låne en unggutt fra Juve uten noen som helst mulighet for å kjøpe ham etter at låneavtalen er done. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 http://www.juventus.com/en/news/news/2015/coman-completes-loan-move-to-bayern.php Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Ja, er vel ganske sikkert at han går permanent. Han hadde ikke vist noe som helst for Juventus, så ikke rart å takke ja til et tilbud på 7 + 21 millioner euro. I etterpåklokskapens lys virker det dog kanskje som en tabbe, men han hadde nok ikke fått særlig mye spilletid i år. I tillegg kommer Berardi til sommeren, som kanskje er et like stort talent. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Herlig med Milan seier i dag. Ble også 1000kr rikere Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Icardi ass, aldri til å stole på... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Superviktig kamp om tredjeplassen starter om 30min. Roma mot Fiorentina. De står med like mange poeng før dagens oppgjør. Roma har fått ting på stell etter at Spalletti kom inn og El Shaarawy kom i Januar, men Spalletti hadde jo en slags "fallout" med Totti tidligere hvor Totti nærmest truet med å forlate Roma. Totti er på benken i dag. Tredjeplassen gir som kjent CL. Kevin Strootman, mannen som har vært kontinuerlig skada siden 2014 er endelig tilbake for Roma og virker å spille seg i kampform igjen. Han starter på benken. Strootman, Pjanic, Nainggolan og Keita. Det er en killer midtbane som egentlig ingen i serie A kan matche, bortsett fra Juve når alle deres beste er fit. Endret 4. mars 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Roma tok den komfortabelt. Vingene med El Shaarawy og Salah er on fire om dagen. Totti kom innpå. Bizarro å se Totti spille på Roma uten kapteinsbåndet. Tipper Florenzi synes det var rart å ha det på armen samtidig som "Il Capitano" var på banen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Ciao tutti! Det har seg sånn at jeg flytter til Italia om tjue dager og jeg skal bo to litt lange steinkast fra Artemio Franchi. Noen som har erfaring med å kjøpe billetter i Italia? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2016 Milan - Juventus på Viasat4 nå! Bra kamp hittil, Milan har hatt de største sjansene, men det er passe jevnt de første 15. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 og ungguttene til Milan vant faktisk. Det er rimelig sykt, men bra for ligaen! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) Juventus på glattisen? Ny logo Endret 17. januar 2017 av Ibrahimovic Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Juventus på glattisen? Ny logo wow, så kjedlig! noen som tar det moderne litt for alvorlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Om de først skal gjøre det slik så blir det overkill med både de fancy J-stripene og juventus over. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Hahahahaha, det der er bare trasig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå