Gå til innhold

Serie A-tråden - 2016-17

Patrick123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kamerater, gled dere! 

Sporten.com skal sende både Serie A og La Liga på sine nettsider denne helgen, gratis! 

http://www.sporten.com/video/sporten-com-sender-la-liga-og-seria-a-gratis

Fredag kan Sporten.com meddele at vi vil streame kampene gratis på vår nettside.

Blant godbitene fra La Liga og Serie A finner vi blant annet Atletico Madrid mot Barcelona lørdag kveld og Inter mot AC Milan søndag kveld.

Det er amerikanske Eversport som åpner for at norske nettsider kan strømme kampene i helgen gratis

Og på søndag er det Inter-Milan kl. 20:45!

Endret av Patrick123
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Okei, hva skjer med Juve i år? Ja, mange hadde tippet at de kom til å slite denne sesongen samtidig som både Inter og Roma hadde forsterket godt, men er gullet tapt allerede nå? Greit, to av tapene til Juve kom mot Napoli og Roma, men de har også tapt mot Udinese og spilt uavgjort med Frosinone

Lenke til kommentar

Tja, de mangler sine beste spillere i mine tanker. Vidal og Tevez er vanvittig gode spillere og vanskelig å erstatte. I tillegg er vel Pirlo dratt til statene? Det blir såpass mange store endringer at jeg tror troppen vil slite en periode før de får satt sin nye identitet.

Lenke til kommentar

Greit nok det, men det har jo ikke vært riff-raff de har hentet inn heller. Mandzukic, Dybala og Pereyra mener jeg burde klare å dekke noe av tapet. Uansett så skal ikke et lag som har hatt fire strake seriemesterskap ligge 10 poeng bak Inter etter 6 kamper bare fordi de mister Pirlo, Vidal og Tevez.

Nå skal det sies at de har vel vært litt uheldige; jeg syntes å lese noe om at de er det laget med flest skudd og flest sjanser. 

Lenke til kommentar

Seriestarten har vært katastrofal. Det startet egentlig på overgangsmarkedet i sommer, da tre av våre viktigste spillere ble solgt samtidig som det var mye aktivitet på slutten av overgangsvinduet. De nyinnkjøpte har ennå ikke funnet seg til rette (bortsett fra Cuadrado og Lemina) og de etablerte stjernene, med Pogba i spissen, har levert langt under pari.

I tilleg har Marchisio, Morata, Khedira, Manndzukic, Lichtsteiner og Asamoah vært skadet, mens Sturaro ikke har slått til som i fjor.

Når Allegris tilnærming til kampene, og taktiske vurderinger underveis, har vært dårlige, ser vi konturene av en kollektiv svikt - fra spillerne til ledelsen, via manageren og supporterne (dårlig oppmøte).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er offisielt ikke bekreftet, men VIasat (altså MTG) skal ha sikret seg rettighetene til både Serie A og La Liga. Hva som skjer med sendinger og sånt vet jeg ikke, men dette tror jeg kan være gode nyheter såfremt det sendes på TV og ikke kun på nett!

Uansett, rettighetene er i boks, phu!

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Det er offisielt, VIasat (altså MTG) har sikret seg rettighetene til både Serie A og La Liga. Hva som skjer med sendinger og sånt vet jeg ikke, men dette tror jeg kan være gode nyheter såfremt det sendes på TV og ikke kun på nett!

Uansett, rettighetene er i boks, phu!

Fy fader så rått! Da kan jeg fyre Serie a rett opp på tvn via xbox¨n. Hvordan har det vært tidligere? Har man pleid å kjøpe Viasat sport og få tilgang til all sport, eller har man kunnet velge litt mer spesifikt?

Er jo mye annen kul sport der også, men endelig Serie A!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...