Princeton Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 I dagens DN skrives det at rettighetene for LL heller ikke er plukket opp, så da er det kanskje større håp enn først ventet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Ikke for nettsendinger en gang? Så rart. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Sampdoria tapte i kveld 0-4 hjemme mot Vojvodina, og har dermed ødelagt Italias sjanse til å gjøre et bra år koeffisientmessig. Veldig, veldig synd - tar nok minst et par to-tre sesonger før Italia får den fjerde CL-plassen. Endret 30. juli 2015 av Princeton Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Her er linken til "Fantasy Serie A" for de som vil sette opp et lag: http://fantasyseriea.com/en/index.php Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Dzeko er mer eller mindre klar for Roma nå. Flyet lander i kveld. Salah blir også Roma-spiller, såfremt det juridiske går i orden. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Har Get som tv leverandør hvor jeg har tilgang til kanalen Rai Uno. Alle matcher (landskamper, coppa italia, supercup) som blir sendt der går alltid i svart. Nå som ingen har sikret seg rettighetene vil en kunne se Supercup kampen mellom Juve - Lazio på lørdag? Eller skal de mørklegge skjermen igjen!!! Takker for svar! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Har Get som tv leverandør hvor jeg har tilgang til kanalen Rai Uno. Alle matcher (landskamper, coppa italia, supercup) som blir sendt der går alltid i svart. Nå som ingen har sikret seg rettighetene vil en kunne se Supercup kampen mellom Juve - Lazio på lørdag? Eller skal de mørklegge skjermen igjen!!! Takker for svar! Tipper en mail til Get gir best svar på det.. 1 Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Det har jeg gjort, men det kan ta opptil 4 dager å få svar.. Det hadde isåfall vært super rått hvis man fikk muligheten til å se litt italiensk fotball på italiensk tv fremover ? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Dzeko er mer eller mindre klar for Roma nå. Flyet lander i kveld. Salah blir også Roma-spiller, såfremt det juridiske går i orden. Jeg syns det har kommet mye snacks inn. Dette blir en spennende sesong. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Kovacic sies å være veldig nærme en overgang til Real Madrid. Prisen det snakkes om er €35mln + bonuser (ender opp på førtitallet). God deal for Inter spør du meg, om de evner å bruke pengene riktig. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Latterlig at det er ingen som viser serie A og ligue 1 i Norge lenger, faen så irriterende. Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Jeg er i Roma når AS Roma møter Lazio i november. Er det vanlig at det blir fullt på denne kampen? Bør jeg bestille billetter på forhånd? I så fall hvor? Hvis ikke, hvor kjøper jeg når jeg kommer til Roma? Og hvilken tribune anbefaler dere? Det er jo ikke verdens mest intime stadion... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Det er et av de store derbyene så jeg ville definitivt ordnet billett på forhånd. Roma sin norske fanclub har litt info (Roma Club Norvegia) om billettkjøp, priser og sånt. Let litt der, eller hør med dem om tips. Mest stemning hadde du nok fått på Curva Sud, men for sarte norske sjeler kan nok kanskje det bli litt vel heftig om det blir en tett kamp 1 Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Ihvertfall ikke Curva Sud hvis du har Lazio-sympatier. Jeg har vært på Olimpico én gang. Satt ganske høyt nær kanten av den ene langsiden (men ikke i svingen). I teorien ganske dårlige plasser, men jeg så i og for seg bra. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Inter Milan og Mancini kommer til å være skikkelige utfordrere denne sesongen tror jeg. For et lag sier jeg bare...: http://www.transfermarkt.co.uk/inter-milan/startseite/verein/46 Ifjor hentet de flere store navn som: - Miranda - Vidic - Medel I sommer har de overgått seg selv og hentet: - Jovetic - Ljajic - Perisic - Kondogbia - Melo - Telles - Montoya - Biabiany Med flere... Eneste store spillern de har solgt er Hernanes tror jeg, som gikk til Juventus nettopp. Endret 31. august 2015 av Adrax Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Melo fatter jeg ikke, han er jo langt over toppen. Det er en dårlig signering i mine øyne. Ellers er jeg enig, mye flotte signeringer. De har forøvrig også solgt Shaqiri til Stoke. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Jeg venter litt før jeg kommer med noen spådom om begge Milano-lagene, men dersom ting stemmer for Inter kan de nok utfordre Juventus og Roma om tittelen i år. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Du vet aldri hvor dårlig Inter kan finne på å være, uansett hvilke spillere de har tilgjenglig. I tillegg kan det være vanskelig med elleve nye spillere på to sesonger. De har heller ikke overbevist hittil. På en annen side har sesongstarten vært horribel for Juve. Kan ha noe med at Padoin har måttet erstatte Pirlo, og at det har vært store utskiftninger, men får håpe det går seg til etter hvert. Hvis ikke frykter jeg scudettoen ender i hovedstaden i år. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Roma-Juventus match protests fromultras detracts from Serie A clash. Håper klubben innser at det der er håpløst! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7VkL9FAf93 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Er stream den eneste muligheten til å se Inter - AC Milan til søndag, eller blir den sendt på TV (som er mulig å se på i Norge)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå