Gå til innhold

Serie A-tråden - 2016-17

Patrick123

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det ser veldig lovende ut, ja. Spesielt viktig at både Inter og Milan forsterker såpass som de gjør. Får Milan inn Romagnoli og Zlatan, som de linkes til, blir det et skikkelig rotterace om topp 3. Napoli er også spennende. Nå må noen bare plukke opp rettighetene!

Lenke til kommentar

Ja, det kan hende det blir litt flere kamper på meg fra Seria A i år! Det er på tide at den italienske ligaen kommer seg litt opp igjen, i hvert fall Inter og Milan! Får egentlig kjeft nok for all fotballen jeg ser her hjemme, men skal vel få sneket meg til litt mer så lenge det foregår på PCen.. 

Lenke til kommentar

PC blir nok det eneste stedet man får sett Serie A etter at TV2 tydeligvis ikke er særlig interessert i å fortsette satsingen. Såvidt jeg vet er ikke noe avklart når det gjelder rettigheter, men det ser bekmørkt ut. 

Desverre, TV2 rasker til seg det som er av fotballrettigheter og kutter og utvanner produktet slik at vi står igjen med Premier League og Barca+Real. I det minste kunne de tilbydd en stream-løsning uten kommentatorer (synd når de har Heggelund i staben). 

Lenke til kommentar

Jeg synes det er merkverdig at ingen plukker opp rettighetene. Kan det virkelig være så dyrt? Og hvem er det som distribuerer rettighetene i Norge? Hadde ikke trengt mer enn én TV-sendt kamp med kommentator per uke samt en OK streamingtjeneste der resten ble tilbydd. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...