Espp Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Trodde ikke det skulle skje! Fett. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Nå flyr det gule kort rundt her! Temperatur utpå der nå. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Fikk ikke Vidal kort for 10 minutter siden? Edit: VG har også at Vidal har to gule kort nå. Hvorfor er han ikke utvist?.. Endret 2. mars 2015 av Espp Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2015 Fikk ikke Vidal kort for 10 minutter siden? Edit: VG har også at Vidal har to gule kort nå. Hvorfor er han ikke utvist?.. Du svarte på ditt eget spørsmål. "Heldigvis" ble det uavgjort, med seier hadde nok Juve avgjort ligaen. Likevel tror jeg det kan bli tungt for Roma. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg satt jo å så kampen og fikk opp på skjermen to ganger at Vidal fikk gult kort. Produser må ha gjort feil da siden han ikke ble utvist når han fikk gult på slutten. Mulig dommer delte ut det første kortet til noen andre. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Et bra resultat for oss, men jævlig kjipt å ikke klare kontrollere inn 1-0 med en mann mer. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Herregud for et mål av Salah!! 0-1 til Fiorientina over Juventus i cupen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Salah har tatt helt av. Kjempekult, selv om jeg ikke tror han kommer tilbake til oss. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Hehe ja.. Llorente med hodet er jo nesten obligatorisk! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Salah er heit for tiden altså! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Offisielt bekreftet; Gianfranco Zola er ferdig i Cagliari. Inzaghi skal ha fått beskjed om at han sitter trygt foreløpig. Så snart ut døren der, altså. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Mja, greide jo å bomme straffe mot Genoas andrekeeper i samme match. Elendig satt - i keeperhøyde. Lenke til kommentar
Kiiis Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Tevez er ingen utpreget målscorer, så at han putter så mye som han gjør er gull verdt for Juventus. En annen type å nevne om dagen er jo Felipe Anderson. Snakk om eksplodere i fra en svak forrige sesong. Spørs om hvor lenge han overlever i Serie A. Mange klubber som har øynene på han. Ypperlig type å ha bak Morata og Tevez. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Tevez er per dags dato definitivt i topp 10 av angrepsspillere, mener jeg. Prestasjonene hans forsvinner vel litt fordi han er i italiensk fotball. Lenke til kommentar
Kiiis Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Fordi han spiller i den vanskeligste ligaen for angripere? Gir ikke så mye mening det du sier. Skal du uttale deg om Serie A, får du begrunne, argumentere og ikke bare konstatere. Ingen andre ligaer der ute med mer fokus på forsvar. Tevez sa det selv når han ankom Juventus og Serie A. Han hadde aldri spilt i en så vanskelig liga. Å score i ligaer som England, Spania og Tyskland er lekestue i forhold. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Jeg mente at prestasjonene hans "forsvinner" fordi Serie A ikke får like mye oppmerksomhet som PL og La Liga. Det gjelder generelt alt som skjer i Italia. Etter at Cuadrado gikk til Chelsea så jeg en haug med folk som lurte på hvem han egentlig var. Lenke til kommentar
Kiiis Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Beklager! Om dine venner ikke viste hvem Cuadrado var, viser det bare mangel på kunnskap. Serie A får jo masse oppmerksomhet utenfor Norge, hva hodeløse PL tullinger i fra Norge vet og ikke vet, påvirker ikke Tevez og Serie A så mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå