Jakobk Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Finner ikke kampen på wizwig.. Men han var der Wiziwig.tv -> "Live Sports" -> "Football" -> Finn kampen i lista(bruk gjerne "ctrl + f" og søk) Link Husk å velge >1200kpbs. Du må også laste ned Ace Stream eller SopCast. Selv foretrekker jeg Ace Stream. 2 Lenke til kommentar
kwah Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=287175&part=sports Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Håper Torres goller, og gjør det bra videre. Han fortjener virkelig litt suksess etter å bli ødelagt av Chelski. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Fikk det til likevel. Fant ingen med engelsk kommentator som fungerte, så ble noe jeg ikke forstår dritt av. Selve bildet er jo fantastisk bra i forhold til andre nettsider jeg har testet tidligere. Takk Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Sitter å ser på Lazio - Napoli, og jeg lurer på hvorfor det ikke er folk på tribunen? Det er maks 15% fylt. Er det straff for noe eller sliter de med å fylle stadioner? Trist uansett. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Giovinco fra Juventus til Toronto er bekreftet. Opprinnelig skulle han først dra etter sesongen, men ettersom Matri mest sannsynlig blir klar så har han reist til Canada allerede nå. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 Parma, klubben som nådde bunnen og så begynte å grave, har blitt solgt for den nette sum av €1. Jess, 1 (skriver kroner en) euro til et konsortium. Eierne som kjøpte Parma tilbake i desember har nå kastet inn håndkleet og selger klubben etter kun en drøy måned ved roret. All gjeld følger med på kjøpet. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg blir overrasket om de ikke går konkurs. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 De trenger vel en Abramovich, så vinner de Serie A og CL og 7år Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Det ser ut til å være teppefall snart for Parma, rullegardinen går sakte ned. Udinese bekrefter at deres kamp mot Parma er avlyst. Sistnevnte har ikke penger til å betale regninger, lønn, vedlikehold, ikke en eneste utgift. Det var snakk om at kampen skulle spilles uten noen form for tilskuere, servering, osv. slik at kampdagsutgiftene ikke ble så store, men dette skjer ikke. Parma ser dermed ut til å bli den første Serie A-klubben som går konkurs (utrolig, men tydeligvis sant). Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 Det går rykter om at Parma er oppløst, men det er ikke bekreftet. Det går også rykter om at Parma eiere skal ha tømt bankkontoene den 19. februar! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Ryktene svirrer om at Pirlo kan være ute i opptil en måned etter skaden han fikk i kampen mot Dortmund tidligere denne uken. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 5/5 italienske lag videre til 1/8-finalene i EL. Veldig viktig og imponerende! England og Tyskland har til sammenligning kun ett lag med videre, Spania to. Greier Juventus å forsvare ledelsen sin i Dortmund kan dette bli en veldig interessant vår sett med italienske øyne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Straks avspark i en skikkelig toppkamp, Roma-Juve! Forventer ingen målfest, men håper Roma gjør et siste forsøk på å melde seg inn i gullkampen igjen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Rødt kort til Roma. Hendelsen skjer så fort at jeg ikke klarer å se om det var riktig på reprisen.. Edit: Tevez setter frisparket rett under krysset. Nydelig skåring. Endret 2. mars 2015 av Espp Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 2. gule ifølge vglive. Tevez scorer på frispark. Må finne stream asap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå