Patrick123 Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Fun fact; det første møtet mellom Inter og Sassuolo i forrige sesong endte også 7-0 til Inter, noe som gjør at etter tre kamper står lagene med en innbyrdes målforskjell på 15-0. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Storkamp i kveld, Milan mot Juventus. Milan leder ligaen etter to kamper, med en smått utrolig målforskjell på 8-5, mye takket være forrige rundes Texas-kamp mot Parma. Pirlo og Vidal er ute for bortelaget, mens Milan må klare seg uten Bonera og Montolivo, blant annet. Dette blir den første store testen for et nytt Milan med Pippo som trener. Juventus også, for den saks skyld, nå får begge lag muligheten til å prøve seg mot topp motstand. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Fortjent seier til Juve. Tevez er i slaget for tiden. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Han forsvinner nok fort til en skikkelig storklubb. Bayern, Barca, Real/AM eller toppklubb i PL. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 En skikkelig storklubb? Er ikke Juventus det? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Joda, men det finnes større. De har heller ikke gjort det så bra i Europa... AM er vel kanskje ikke større. Pogba går nok til Real skal du se Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 El Shaarawy scoret mot Sampdoria og det er visstnok første gang siden februar 2013! Husker at det var mye fokus rundt ham før det plutselig ble stille. Hva skjedde? Har han hatt en alvorlig skade? Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Mye skader i 2013 og starten av 2014. ------------- Juventus slo Parma hele 7-0. To mål av Llorente, Tevez og Morata, og ett av Lichtsteiner. Utklassing, men burde vel stoppet på fem. Høydepunkter: https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=5q1fVMjDHJPvar_Qggg&url=http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DW13apHe61jc&ved=0CDEQtwIwBA&usg=AFQjCNF9qvF-tvvj2HMR6_uUw_Oed_ftBg Endret 9. november 2014 av ilPrincipino Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 RIP Gabriele Sandri Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Håper alle har fått med seg Twitter-trenden #ThingsTevezCouldDribble Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Spennende. Jeg tror han kan gjøre en god jobb siden han kjenner italiensk fotball godt. Nå kan man jo ikke forvente mirakler av Inter, men dersom han får noen år på seg så kan dette bli bra. Dessuten, har ikke han ett par seriegull med Inter allerede? Eller er det tre? Endret 14. november 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 To flotte kamper i helgen; Lazio-Juventus i dag (20:45) og AC Milan-Inter i morgen (20:45). Jeg gleder meg spesielt til Milan-derbyet, både fordi det bruker å være en fantasisk ramme, men også fordi det blir ilddåpen til Inters nye sjef; Mancini. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hvor kan jeg se kampene? Hvis jeg må streame, så gjerne billig. Følger lite med på italiensk, men hadde lyst å se litt mer fotball i dag Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Vel, jeg ser som oftest kampene på streaming-sider som er så billige at man skulle tro det var gratis... *host* *host* *wink* *wink* Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hehehe, men da blir kvaliteten så forbanna dårlig. Eller har du noen tips til noen med ok bilde? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Nja, jeg syns kvaliteten er grei nok. Såklart, det er milevis unna HD, men ofte bruker den å være grei. Noen av streamene som viser italiensk har hendt å vært bedre enn streamene som har vist PL. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hehehe, men da blir kvaliteten så forbanna dårlig. Eller har du noen tips til noen med ok bilde? Bruk SopCast eller Ace Stream Da får man bra kvalitet. Gå inn på http://www.wiziwig.tv/, finn kampen, og velg >1200kbps bitrate. Finn en på engelsk. Da bruker det å bli bra kvalitet. 720p på store kamper Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Finner ikke kampen på wizwig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå