DJ_Dark Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Herregud så trist og tragisk at de gjør noe sånt... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Helt sjukt. Trist at noen velger å dra det alt for langt. Ryktene sier at ultrasgruppen har godt kontakt med den lokale mafiaen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Helgens kamper på Canal9: Milan – Genoa, lørdag kl. 20.40 Milan ligger på nedre halvdel av tabellen, og har ikke vunnet noen av sine fire siste seriekamper. I sine to siste kamper har de ikke engang scoret mål, og 0-0 borte mot bunnlaget Chievo sist var selvfølgelig langt under det som forventes av Milan. Genoa startet svakt denne sesongen, så svakt at den ferske treneren Fabio Liverani ble sendt på dør. Under Gian Piero Gasperinis ledelse har ting gått meget bedre, og Genoa kommer til kamp med tre strake seire uten baklengsmål i bagasjen. Genoa har imidlertid ikke vunnet en seriekamp borte mot Milan siden 1958, og kun vunnet fire av sine 46 bortekamper mot Milan i Serie A. Milan har vunnet 30 ganger, senest 1-0 forrige sesong. Livorno – Juventus, søndag kl. 14.55 Fire seire på rad uten baklengsmål har ført Juventus helt opp i ryggen på serieleder Roma, og selv om de reiser til Livorno søndag er de likevel store favoritter. Livorno vant sin siste av to hjemmekamper mot Juventus i 1941, og Juve har vunnet ni av sine 17 bortekamper i havnebyen. Livorno tapte 0-2 borte for Inter sist, men slo Atalanta i sin forrige hjemmekamp. Vi må tilbake til 2010 for å finne forrige innbyrdes oppgjør mellom disse to i Livorno. Den endte 1-1 etter scoring av Antonio Filippini for hjemmelaget og Nicola Legrottaglie for gjestene, mens Juventus vant hjemmekampen i Livornos nedrykks-sesong 2-0 etter scoringer av Vicenzo Iaquinta og Claudio Marchisio Bologna – Inter, søndag kl. 20.40 Bologna vant ikke sin første kamp denne sesongen før i niende serierunde, og fulgte opp 1-0 seier hjemme med sterke 3-0 borte mot Cagliari. Dernest fulgte imidlertid 0-0 hjemme mot bunnlaget Chievo før det ble tap for Atalanta i Bergamo i forrige serierunde. Inter har vunnet begge sine to kamper i november, og har inntatt fjerdeplassen på tabellen, bare tre poeng bak Napoli. Historisk har faktisk Bologna et overtak i sine hjemmekamper mot de blåsorte fra Milano, med 29 seire mot Inters 27 på 68 tidligere møter. Forrige sesong vant Inter 3-1 på Renato Dall’Ara, mens Bologna vant 1-0 i det motsatte oppgjøret. Øvrige kamper:Lørdag: Hellas Verona - Chievo kl. 18.00 Napoli - Parma kl. 20.45 Søndag: Sampdoria - Lazio kl. 15.00 Sassuolo - Atalanta kl. 15.00 Torino - Catania kl. 15.00 Udinese - Fiorentina kl. 15.00 Mandag: Roma - Cagliari kl. 20.45 Endret 23. november 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 (endret) På stillingen 1-1 i Milan - Genoa så bommer Balo på straffe for andre gang i karrieren! Balotelli har bare bommet to ganger i karrieren, begge gangene denne sesongen. Edit: 1-1 og Milan skuffer nok en gang. Ikke at jeg klager... Endret 23. november 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg satt og så litt på den kampen. Balo virket noe uinteressert egentlig. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Carlitos Tevez og Llorente har for alvor funnet samspillet. Llorente til Tevez og 2-0 til Juventus. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 (endret) God kamp hittil, og jeg syns det lukter Inter-mål nå. Hah, hvordan bommer de der?! Endret 24. november 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Balotelli sender Milan i ledelsen borte mot Catania på frispark. Trenger en seier her! EDIT: så får Tachtsidis rødt kort. Haha. Endret 1. desember 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvem var han alle tok bilde av/med i pausen av Inter - Sampdoria? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Wow. 4-3 til Fiorentina mot Verona. Fikk ikke med meg kampen men for et sykt resultat. Lazio - Napoli nå! Endret 2. desember 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Wow. 4-3 til Fiorentina mot Verona. Fikk ikke med meg kampen men for et sykt resultat. Lazio - Napoli nå! Fulgte med siden jeg hadde tippet over 3.5 mål i den kampen, den var i boks innen det første kvarteret. Rå kamp. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Roma har virkelig kollapset, må jeg si. Fra 10 strake seire til 4 strake uavgjorte, lite mål også. Det har utkrystallisert seg en topp 5, og om ikke Napoli vinner så ser vi en klar topp 2 også. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Fulgte med siden jeg hadde tippet over 3.5 mål i den kampen, den var i boks innen det første kvarteret. Rå kamp. Angrer meg at jeg ikke skrudde på... Råsterkt av Pipita der! 1-0 Napoli. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 1-1! Gode kamper vi har i kveld! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Nå skjer det! Hva driver Napoli med der? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Pandev! I sin kamp nr 300 i Serie A mot sin gamle klubb. Flott kamp! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Callejon 4-2. 13 mål på 2(!) kamper i dag. Drøyt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Callejon 4-2. 13 mål på 2(!) kamper i dag. Drøyt. Det tok en halv evighet for jeg skjønte at du ikke sa at Callejon scorte 13 mål på to kamper... 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det tok en halv evighet for jeg skjønte at du ikke sa at Callejon scorte 13 mål på to kamper... Haha! På tide å ta kveld kanskje? Vi kan alle se denne minst én gang før vi legger oss - fantastisk mål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå