Predecessor Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg har endel uregelmessigheter med IE 6.0 (med siste oppdateringer). For å slippe å "rote" For mye, kunne jeg rett og slett tenke meg å installere rasket på nytt. Noen som har oppskriften? Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Har slitt en del med sånt selv. Pleier å gå inn i fjern/legg-til programmer i kontrollpanel. Fjerne IE, så bare installere det på nytt. Skal ikke være verre enn det. Sist gang jeg prøvde fant jeg ikke IE i 'legg til fjern', hvis det er tilfellet veit jeg ikke hvordan man kan gjøre det. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 du kanke reinstallere ie6. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Kanskje påtide å gå over til en annen web-leser.. Anbefaler Opera 7, men det er mange gode som f.eks. Mozilla og Mozilla Firebird/Thunderbird, Chameleon (?), Alle disse er bedre enn IE, mener jeg da... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det ligger en liten checkbox for IE i legg til/fjern windows komponenter under legg til/fjern programmer. Har ikke tørt å prøve om den avinstallerer, går vel alt til et visst sted - kan jo hende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå