dassloket Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 noen som veit korleis eg kan koble subene mine opp hjemme ? eg har to av disse: Rockford Fosgate T1D412 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Det blir bare mye styr, og er ingen god løsning. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Bygg et kabinett, koble de i serie, og koble de til en vanlig forsterker. Lenke til kommentar
dassloket Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Det blir bare mye styr, og er ingen god løsning. er det så vanskielig da? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hvilken forsterker skal du bruke? Lenke til kommentar
dassloket Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Hvilken forsterker skal du bruke? rockford fosgate t1500 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Da trenger du en måte å få strøm til forsterkeren. Et alternativ er bilbatteri + lader (mulig du trenger kondensator også). Ellers kan du kjøpe strømforsyninger beregnet på PC. Hva består resten av anlegget ditt av? Er det også bilforsterker? Jeg vil uansett si at dette er en dårlig løsning, og jeg anbefaler å heller kjøpe et anlegg som ikke er beregnet på bil. Endret 26. september 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
dassloket Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Da trenger du en måte å få strøm til forsterkeren. Ett alternativ er bilbatteri + lader (mulig du trenger kondensater også). Ellers kan du kjøpe strømforsyninger beregnet på PC. Hva består resten av anlegget ditt av? Er det også bilforsterker? Jeg vil uansett si at dette er en dårlig løsning, og jeg anbefaler å heller kjøpe et anlegg som ikke er beregnet på bil. kor mye vil ein strømforsyninger til pc koste meg og kjøpe ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hvorfor skal du ha ett bilanlegg inne? Lenke til kommentar
dassloket Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Hvorfor skal du ha ett bilanlegg inne? får eg er bare 17 år og eg har kjøpt anlegget som eg skal bruke i bilen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå