Posemedchips Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Fikk ikke gjort så mye utav seg, såvidt jeg husker. Ble desverre ikke mange minuttene på han. Er vel cupkamp til uka? Satse på at han får spilletid der... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Negativt: Kommentatorer og andre som skal uttale Villas Boas med shhhjjhj-lyd. Kunne ikke vært mer enig på den... Er det ikke fordi det er slik navnet uttales dog? Ang. Hudd rakk han ikke å gjøre stort som nevnt, virket sikker med ballen for det meste når han hadde den. Carlisle til uka ja, ikke tv-sendt desverre, men Manchester United til helga.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Det skal helt sikkert uttales slikt, men det høres utrolig dumt ut når en nordmann sitter og prøver på det hver gang. Det blir litt som Szczęsny på Arsenal. Det er noen kommentatorer som har lagt mye i å finne ut hvordan det uttales på polsk men til og med han selv bruker jo engelsk uttale på det navnet når han er i England... Hadde kommentatorene skullet intervjue personen eller faktisk snakket portugisisk hadde det vært greit. Når de bare skal bruke navnet i en kommentatorsituasjon blir det bare utrolig påtatt. Og ikke minst irriterende siden shj-lyden er irriterende bare i seg selv. Hvordan var Hudd? Han løp litt i press på midtbanen uten den helt store iveren mens laget prøvde sikre 2-1-seier. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) yeye, back from London. Ble sittende på langsiden helt inntil QPR fansen. Mye artige sanger og rop som gikk dem i mellom. Begredelig første Noe av det verre jeg har sett på lenge. Tok seg heldigvis opp igjen i andre, og jeg har nok engang fått med meg en Spursseier live! God tur alt i alt. Endret 24. september 2012 av Hille Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Høres ut som en akseptabel tur det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå