B25S Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Synd den er solgt. Men finner du et slikt eksemplar som er både greit vedlikehold og har lav km er du heldig. Haha, ikke bry deg om avgiftene. Av erfaring vet jeg at 406 med 2l HDI kan bruke under halvliteren på mila. Veldig drivstoffgjerrige motorer, men kanskje litt slappe. Lenke til kommentar
-Bård Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Ja, jeg har ikke planer om å kjøpe førstkommende uker/måneder, er en tid før jeg blir 18. Jeg vil bare tilegne meg mest mulig kunnskap før jeg "må" kjøpe. Hva mener du med slapp motor? Den var jo 2,0l..? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Kan du ikke la faren/moren din stå som eier, så sette deg som medeier? Da får du jo billig forsikkring + at du får oppspart bonus siden du er medeier. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Kan du ikke la faren/moren din stå som eier, så sette deg som medeier? Da får du jo billig forsikkring + at du får oppspart bonus siden du er medeier. Ja, det unne jeg gjort. Får ikke over 25-rabatt. Hvordan gjør jeg det om vi skal stå sammen? Og er du sikker på at jeg også får bonus? Har 40% nå. Endret 8. oktober 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå