otl Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Får nå nesten de inn selv, kun ett par mm som hindrer. Dette med nh d14 (uten vifte). Så høyden på minne har ingenting å si. Skal ha over 1cm klaring fra viften. http://www.pureoverclock.com/Review-detail/kingston-hyperx-t1-ddr3-1866/2/ Gikk med disse, ingen små karer dette heller. Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 jaja, de er ihvertfall bestilt : ) Og hvis de kræsjer så bytter jeg bare plassen på viften som Sveibuen sa Arrghh, the wait is long!! :/ Lenke til kommentar
otl Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 jaja, de er ihvertfall bestilt : ) Og hvis de kræsjer så bytter jeg bare plassen på viften som Sveibuen sa Arrghh, the wait is long!! :/ Ja, vet hvordan det er. Først sjekker en om varene er pakket, etter det er en helt vill på pakkesporing Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Det var noen varer som ikke var på lager, men håper Dustinhome klarer å få de nok så kjapt. Står 1-3 dager til varen kommer inn på lager på de som ikke er på lager. Har nå gjort en del lekser for uken slik at jeg har gooood tid til å nyte PC'n Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) BESTILT!!!! :DDDDDDDDDDDDDD Gratulerer! Du vil garantert bli fornøyd. Og hehe, kjedelig å vente ja. Been there done that! Endret 24. september 2012 av Lami 1 Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Tusen takk alle sammen for hjelpen! Hadde fått en dårligere maskin uten deres hjelp Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hyggelig å kunne hjelpe til! Mange snille og behjelpelige medlemmer her på forumet som hjelper til med alt mulig rart! Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Enda ikke sendt.. Lenke til kommentar
otl Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kjedelige greier Huff, venter selv på en pakke. Håper den blir sendt i morgen. Kunne ikke dy meg når jeg fikk øye på P8Z77-V PRO til 700kr. Så nå må jeg jo kjøpe en prosessor til snart også. Og psu. Men forsåvidt ingen hast med det foreløbig. Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Hehe, da er vi på samme båt På søndag sto det på noen komponenter '' Ikke på lager, sendes om 1-3 dager '' Dette her er andre dag, så får håpe de får de inn og sender pakken idag Lenke til kommentar
otl Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Tror ikke helger regnes med på den tiden. Men håper det snart blir sendt Kjedelig å kjøpe komponenter som ikke er på lager Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 bestilte søndags kveld, så dette regnes som dag Nr.2 Sitter nå på en laptop (Asus G74SX) og jeg GLEDer meg til å kunne spille spill som Bf3 og Guild Wars 2 på ultra Første gang jeg bygger PC, så får vel bare håpe alt går bra.. :S ( Har bygget for en venn før, men ikke alene også har jeg sett videoer på youtube i timesvis ) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Strømforsyningen kan være problematisk, har hatt problemer med 2x 650HX fra corsair og sitter nå på den 3dje. Husk at HX650 Gold er noe helt annet en den vanlige HX650. HX650 Gold er produsert av CWT og ikke Seasonic. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kjedelige greier Huff, venter selv på en pakke. Håper den blir sendt i morgen. Kunne ikke dy meg når jeg fikk øye på P8Z77-V PRO til 700kr. Så nå må jeg jo kjøpe en prosessor til snart også. Og psu. Men forsåvidt ingen hast med det foreløbig. Hvor fant du P8Z77-V pro til 700kr? o.O Lenke til kommentar
otl Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kjedelige greier Huff, venter selv på en pakke. Håper den blir sendt i morgen. Kunne ikke dy meg når jeg fikk øye på P8Z77-V PRO til 700kr. Så nå må jeg jo kjøpe en prosessor til snart også. Og psu. Men forsåvidt ingen hast med det foreløbig. Hvor fant du P8Z77-V pro til 700kr? o.O Var en demo vare, men lønnsomt for meg når det er under halv pris og alt tilbehøret medfølger Har jo alltids garanti uansett Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Husk at HX650 Gold er noe helt annet en den vanlige HX650. HX650 Gold er produsert av CWT og ikke Seasonic. Du har definitivt rett i det , men man kan jo undres på om byggekvaliteten er bedre enn forrige versjon (Bronze) , jeg har dessverre ikke lest en god test av HX650 Gold som hos for eksempel jonnyguru og da kan man jo lure litt på hvor bra for eksempel loddekvaliteten er , ripple osv. Personlig føler jeg at Corsair har vært litt lure der og har byttet ut fabrikantene av noen av psu'ene sine uten at de har informert så mye om det, eller at det har blitt tatt nye tester , mener at noen av strømforsyningene hadde fått noen dårligere "caps" i noen tilfeller men er noe usikker der. 750AX som TS har valgt skal være et relativt sikkert kjøp , noen få brukere har dog hatt problemer med "Coil Whine" , men dette er noe som forekommer på flere komponenter enn kun Psu'er og kan ha andre faktorer som gjør at dette skjer. Vet at komboen skjermkort og Psu i noen tilfeller har ført til Coil Whine. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Det er CX og GS-serien som har billigere komponenter, det er generelt sett ingenting feil med HX-serien i min mening, jeg har en HX750 som har tøffet og gått nesten 24/7 i 3 år. Det kan godt være HX650 V1 som du hadde som hadde noen hiccupps, eller så var du bare fryktelig uheldig med de du hadde. HX850 Gold ble testet av HardOCP, det var ingen anomalier der mtp rippel eller spenningsregulering. Så å avskrive PSUer på erfaring med eldre modeller synes jeg ikke man bør gjøre. Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Arghh, Dustin er trege til å få ting på lager! Det eneste jeg mangler før pakken blir sendt er CM Evo 212+ CPU kjøleren.. Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Enda ikke fått pakken, er det en mulighet at jeg får den idag selvom det er lørdag? Den ble sendt fra Oslo, fredag klokken 06:27 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 De leverer på lørdager, ja. Postkontorene er i hvert fall åpne, men de driver kanskje ikke med hjemlevering i helgene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå