Gå til innhold

Siste sjekk før bestilling

Anbefalte innlegg

Oi, beklager! Det er Cooler Master HAF X (fulltower versjonen) som har vindu. Da blir prisen plutselig litt høyere, men jeg synes det er et veldig kult kabinett. Et annet populært kabinett er Corsair sin C70. Den kommer i forskjellige farger, med blant annet en slags militærfarget stil. Og reset-knappen på det kabinettet er genial! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett litt på C70 så begynner jeg å like det. Det er også lett å ta med på LAN grunnet håndtakene på toppen. kanskje jeg skal gå med det kabinettet heller.

Lyser viftene på det kabinettet og vinduet ser ganske mørkt ut, går det i det hele tatt å se noe gjennom det ? :p

Lenke til kommentar

Hvilken strømforsyning burde jeg velge da til omtrent samme prislapp?

Du sier først at P8Z77 ikke er særlig bra, men så linker du meg en helt lik en bare med thunderbolt ( noe jeg ikke kommer til å bruke ). Så da kan jeg vel bare gå for den jeg har i handlelisten?

Jeg kan som sagt ikke si at jeg er noe spesielt imponert over det hovedkortet, sannsynligvis hovedsakelig pga den trådløse nettverksløsningen , men om jeg hadde gått for et P8Z77 så hadde jeg nok selv hatt behov for Thunderbolt og når man da først velger et såpass funksjonsrikt hovedkort hadde jeg nok prøvd å få tak i mest mulig features ^_^

Personlig er det ikke noe tvil over at jeg hadde valgt Sabertooth isteden.

Når det gjelder strømforsyningen hadde jeg lagt ut litt mer for en AX 750W

Lenke til kommentar

Det du trenger er LED-vifter og lys. http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

Også kan du bytte ut viftene på C70 med sånne: http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

Og når du først er i gang, så kan du skaffe deg Ballistix Tracer RAM og få en PC med innebygd diskolys! :p

Og forresten, ja det er mulig å se gjennom vinduet på C70. Er bare at det er mørkt på innsiden akkurat på det bildet.

EDIT: Og ta bort den 200mm vifta. Den har du ikke plass til noe sted i kabinettet. Kabinettvifter har egentlig svært lite å si. I hvert fall mindre enn mange tror. Skal du kjøle PC-en bedre, så trenger du en ordentlig CPU-kjøler. Generell luftstrøm i kabinettet hjelper bare å flytte varmen ut av kabinettet, men det hjelper veldig lite hvis varmen ikke kommer bort fra komponentene først.

Endret av moby_duck
Lenke til kommentar

Hallo igjen :)

Taake89, jeg kommer ikke å ha slike problemer fordi jeg sover ikke på samme rom som PC'en min :)

Da har jeg skiftet litt på handlelisten. Det eneste problemet er hovedkortet.. det er blått, mens resten av PC'en skal være rød/svart inni...

Det er 3 vifter allerede i kabinettet. Jeg har tenkt å ta ut de 2 INNE som ligger med Hardisk plassene og ta den ene på toppen av kabinettet som blåser kald luft mens den andre på siden som tar inn kald luft. Den viften jeg kjøper skal jeg montere framme slik at du kan se lyset godt :)

post-252264-0-98091600-1348390030_thumb.png

Lenke til kommentar

Hvis dere mener det er vert det så går jeg for det. Det ser ganske digg ut :)

Hva sier dere? Er det bare ''looken'' jeg betaler for eller får jeg noe bedre også?

Det er heller ikke altfor dyrt, får vel bare vær litt ekstra '' engelbarn '' i framtiden :p

Lenke til kommentar

Yes folkens, da har jeg laget en ny handleliste.

Bestiller som sagt ikke før ikveld så der er bare til å komme med nye innspill enn så lenge :)

Jeg vil også takke alle som har hjulpet meg, jeg gleder meg skikkelig til å bygge min første, egne, gaming maskin :)

post-252264-0-83570200-1348399778_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...