Icetears Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Nå har jo FunCom gitt ut Age of Conan og The Secret World som kanskje ikke var så stor suksess som de hadde håpet på, personlig digger jeg TSW, men jeg begynner virkelig å savne en oppfølger til The Longest Journey, spillet sluttet på en måte som viste at det historien fortsetter. Men ettersom det er enormt mye kutt i FC for tiden og flere har måtte gått, så begynner jeg å tvile litt. Heldigvis sitter masterhjernen Ragnar Tørnquist igjen, får håpe han begynner å svinge seg litt rundt og tenker på TLJ igjen.. Hvor stor er sjansen for The Longest Journey II eller hva tror mener dere kommer til å skje med FC i fremtiden? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Kanskje vi får se det etter Lego spillet kommer. Though hvis de skal bruke like lang tid på det som med AoC/TSW blir det ikke før om 4 år+. For min del håper jeg de vil satse mer på SP, noe de obv er gode på. Håper også på litt mer satsning på Bloodline Champions. Er trist å se at det fantastiske arenaspillet har bare 500-1k playerbase. Endret 22. september 2012 av eleNef Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Håper på en oppfølger til det spillet ja, den serien har utrolig mye potensiale! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 blir vel en tablet/mobil/f2p utgave av The Longest Journey 2, tenker jeg.. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Ja det blir en F2P versjon av et singleplayer spill.... Kan du ikke spille nyeste CoD eller noe på PS3en din isteden for å være så jævla elitist consolekid å plage oss på forumet? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå