Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

lat kose-sex er minst like bra som akrobat-sex

hanblogger

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært bortreist på jobb en stund hadde vi laaaang late-seg-kose-pule-sove-suge-sex runde i går. Kjempedeiling.. Hvorfor må man (som i mannen) alltid være så energisk og bytte stilling hvert 3. minutt? Er det ikke greit å kose, kjærtegne, kysse helt uten å være den store trapes-artisten?

:nei:

####moderatoredit: fjernet lenke med egenreklame for blogg####

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, om man bytter stilling hvert tredje minutt, og gjentar dette HVER gang man har sex, så har man misforstått noe eller er helt ny i gamet.

Den beste sexen får man når man har samspill mellom personene. Det kan være sakte, kosete, lenge, kort, kjapt eller hardt, så lenge man er på samme bølgelengde.

Lenke til kommentar

Støtter trådstarter.

Den beste sexen for mannen er den man har når man slapper av mest mulig og holder på *lenge*.

Å være anspent i kroppen begrenser klimakset til å bare føles i underlivet, mens når man har hatt sex lenge og virkelig slapper av i kroppen (og ikke minst musklene rundt penis), så sprer hormonene seg til absolutt hele kroppen, og bruker gjerne lengre tid på å bryte seg ned også.

Lenke til kommentar

Etter min mening er variasjon nøkkelen. Noen ganger kan det være bra med en kjapp en, så lenge man kjenner hverandre godt nok til at begge kan oppnå klimaks i løpet av den korte tiden. Andre ganger kan det være digg med langvarig "lat" kosesex som du snakker om.

Det å bli kastet rundt som en plastikkdukke hvert andre minutt har jeg aldri vært fan av.

Lenke til kommentar

Etter å ha vært bortreist på jobb en stund hadde vi laaaang late-seg-kose-pule-sove-suge-sex runde i går. Kjempedeiling.. Hvorfor må man (som i mannen) alltid være så energisk og bytte stilling hvert 3. minutt? Er det ikke greit å kose, kjærtegne, kysse helt uten å være den store trapes-artisten?

Eg meiner det sto i ein VG-artikkel at den enkle kjappisen var den beste, utan at eg hugsar kva kriteria var.

Om mannen er for energisk, kva med å ha litt kommunikasjon?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-156616

Det enkle og korte er ofte det beste, men selvsagt med variasjon.Men ingenting slår hurtig, rå og heftig sex som er over nesten før det har begynt ;) Masse sprut og kos om igjen .. Langsom sex og å holde på i timesvis er ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...