Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Cipralex mot depresjon

Spirulina

Anbefalte innlegg

Hei jeg kunne ønske meg å høre om noens positive erfaringer om Cipralex som medikament. Er ei 28 år gammel jente som har slitt med depresjon / angst i noen år og prøvd alt som kan hjelpe naturlig,, fra naturlige midler som 5-htp, gaba, relora, niacin, spiser sunt gjør jeg, og trener oh men nhening har hjulpet. Nå har jeg fått cipralex og begynte for 2 dager siden. Er kjempekvalm og uvel. I mange timer etter inntak :-( Er ekkelt synes jeg men har lest at d blir bedre. Blir takknemlig for alle konstruktive svar.

Endret av Spirulina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke huske om jeg ble kvalm, men husker veldig godt at jeg kjente meg annerledes den første stunden jeg gikk på det. Dog virket ikke Cipralex for meg, så jeg sluttet behandlingen etter noen måner og kom meg på egen hånd. Alt jeg gjorde var å forandre livsstilen min og sette meg i situasjoner der angsten vanligvis tok overhånd. Depresjonen for min del kom pga. angsten, så den dagen jeg bekjempet angsten forsvant depresjonen også.

Bare hold deg unna 5-htp o.l. når du går på Cipralex, du kan få alvorlige bivirkninger av å kombinere dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...