macoo Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hei folket, har tenkt til å kjøpe en ny smarttelefon og vet ikkehva jeg bør kjøpe. Vil gjerne ha telefon med bra kamera, god lyd, grei lagringsplass og god til spill og apps. Vil helst ikke bruke så mye penger, gjerne mellom 1500 og 2500. Har sett litt på samsung galaxy s2, men syns den er litt i overkant dyr, noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) se på sony. De har bra kamera. Endret 22. september 2012 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Da vil jeg igjen anbefale Sony Xperia P til 2500kr. Denne glemte modellen har et godt kamera og fikk anbefalt-stempel av Amobil. Den har også nylig blitt oppdatert til Ice Cream Sandwich. Unibody i aluminium som jeg personlig syns er meget lekkert, spesielt i sølv. Andre modeller du kan titte på: Sony Xperia Go og Sola Huawei Honor og Ascend P1 Lenke til kommentar
macoo Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Har sett litt på huawei honor. Er den god? Endret 22. september 2012 av macoo Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Den ser vel helt grei ut og har vel også helt greie specs. Man får det man betaler for. Den har fått Android 4.0.x (Ice Cream Sandwich) som en oppdatering du flasher selv, men syns 512MB RAM blir i minste laget. Norsk support er i form av en Facebook-side. Den fikk Anbefalt-stempel av Amobil, men de lister kameraet under minus. Jeg har litt erfaring med Huawei U8800 Ideos X5. Byggekvaliteten var god nok, men programvaren var ikke bra. Dårlig oversettelse og en del heng. Til slutt så roota jeg den og la inn Aurora (custom ROM) for å få ICS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå