Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

"Det ække mulig", telenor

Anbefalte innlegg

jaja.

Bestilte ADSL fra telenor sist onsdag. fikk SMS (WTF!) i dag hvor de sa, nei desverre dere kan ikke få adsl. greit nok, hadde det ikke vært for at de har 3 ganger(pluss at jeg har sjekket X antall ganger på nettet om vi kunne få) sakt at vi kunne få, de lovet oss tilogmed innen 2 uker. men nei da. Pr. SMS får jeg idag vite at det har bare vært tull, jeg har kjøpt router (gateway) og sagt opp ISDN'n min til ingen nytte... Jeg får ikke internett lenger jeg nå:( må sitte her på internett fra T610'n min:(

Hadde tilogmed avtalt salg av anlegget mitt, siden jeg skulle få med nytt for 1kr når jeg bestilite Adsl. jaja, da gikk det i vasken og.

WAY 2 GO telenor... NOT!!!!!!

Kanke være mulig og gjøre noe sånt... det er andre gangen dette skjer med en kamerat i samme gate som meg her...

"DET ÆKKE MULIG!!!" skrek han ut, til det må jeg desverre si: "jo, det er telenor". :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jaja.

Bestilte ADSL fra telenor sist onsdag. fikk SMS (WTF!) i dag hvor de sa, nei desverre dere kan ikke få adsl. greit nok, hadde det ikke vært for at de har 3 ganger(pluss at jeg har sjekket X antall ganger på nettet om vi kunne få) sakt at vi kunne få, de lovet oss tilogmed innen 2 uker. men nei da. Pr. SMS får jeg idag vite at det har bare vært tull, jeg har kjøpt router (gateway) og sagt opp ISDN'n min til ingen nytte... Jeg får ikke internett lenger jeg nå:( må sitte her på internett fra T610'n min:(

Hvorfor kan du ikke få?

Lenke til kommentar

Fordi, i dag er plutselig ikke sentralen utbygd lenger.

Og de ringte ikke, som de gjorde når de fortalte oss glad nyhetene om at Nå kan dere få adsl, de sendte en feig sms om det...

ikke en mail heller.

Har brukt meg så utrolig jeg nå på hun stakkars dama som ikke kunne noe for hva som hadde skjedd.

vel, *depper til Dimmu borgir*

Lenke til kommentar
Fordi, i dag er plutselig ikke sentralen utbygd lenger.

Og de ringte ikke, som de gjorde når de fortalte oss glad nyhetene om at Nå kan dere få adsl, de sendte en feig sms om det...

ikke en mail heller.

Hva heter sentralen du er tilknyttet?

eidsvoll verk tenker jeg. eller så vet jeg ikke. Har ikke sjekket emd andre ISP'er nei, men han som skrek ut:D ringer bluecom nå... tele2 på meg neste gang. skulle ikke sagt opp nei, men jeg lærer av feilene mine da...:/

Lenke til kommentar

Fyyyy ******.. så dårlig gjort av telenor.. Jeg skjønner godt at du blir pissed.. at du selger ting og sier opp annet.. og sitter igjen med ingen ting.. det er litt vel mye..

Og det som virkelig setter prikken over i'n er sms'n... gåkke ann ass..

Kanskje en sak for TV2 Hjelper Deg? :lol:

Lykke til hvertfall ! :wink:

Edit: Skrev "fyy f*en".. ikke "kjøss" .. hihi

Lenke til kommentar
Fyyyy kjøss.. så dårlig gjort av telenor.. Jeg skjønner godt at du blir pissed.. at du selger ting og sier opp annet.. og sitter igjen med ingen ting.. det er litt vel mye..

Og det som virkelig setter prikken over i'n er sms'n... gåkke ann ass..

Kanskje en sak for TV2 Hjelper Deg? :lol:

Lykke til hvertfall ! :wink:

Edit: Skrev "fyy f*en".. ikke "kjøss" .. hihi

Tv2 hjelper deg er ingen dårlig idè, men hadde nok ikke hjulpet meg noe særlig, får høre med folket rundt her i morra, kan være jeg skriver mail til tv2...

takk for tipset.

Lenke til kommentar

HAHA!

endelig!

Det hjelp og bruke seg på telenor gitt, alle som hadde bestilt av dem fikk bytte sentral til råholt sentralen(nabo sentralen som har vært utbygd i 2 år) så da ble det Adsl på meg like vel gitt.

dette er 90% sikkert fikk ejg høre av Telenor i dag. Om dette er enda ett ubrukelig løfte fra dem... da vet jeg ikke hva jeg gjør.

det skal telenor ha, de bøyer seg for press om søksmål for feil reklame. Bluecom kunne godt til sak mot dem for feil informasjon og... men nå VIRKER alt som det skal lse seg da. Og da blir det firsmile neste år når kontrakten går ut. for det kan Råholt få:D

(way 2 go telenor!)

Lenke til kommentar

Å nei, det var ikke mye min feil at vi fikk telenor adsl her i hus, det var fatter. Plutselig en dag ringer han og sier han har bestilit telenor adsl 704/128 10gb i måneden. "Jaja, :/" jeg hadde sagt til ham det at bluecom var veien å gå. det var før jeg så tele2. men men, så lenge han betaler skal jeg være fornøyd jeg vist:) og det er jeg jo og til en vis grad, men jeg bytter til tele2 eller firstmile så fort jeg kan.

Grunner til at fatter bestilte det var nok dårlig research fra hans side som gjorde valget så enkelt når han hørte alle forsikringene om at telenor var det beste man fikk:( men nå har han skjønt hva jeg har sag til ham hele veien. neste gang skulle jeg velge det for ham. men neste gang er jeg nok i trondheim på 10mbit linje:) så f**k eidsvoll verk og dritt telenor.

En jeg kjenner, koblet til råholt sentralen, forlenga Adsl kontrakten med telenor! ehhh, er jeg den eneste som begynner og lure på hva ****** som skjer i hodet til ett menneske når man gjør sånt. han er ikke dum på pc heller akkurat. jaja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...