Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

(Hjelp) Internett tilkobling

Anbefalte innlegg

Så jeg reformaterte skole pcen nylig, i håp om å få solgt den eller noe.

Har windows 7 ultimate 32-bit.

Problemet er bare det at jeg ikke kommer på trådløsen hjemme. Jeg finner faktisk ikke noe form for internett. Ja, jeg har prøvd å trykke på den "internett/antenne" knappen på tastaturet. Det viser bare et ikon nede i hjørnet der av ethernet ikon nede i hjørnet, med et rødt kryss over.

Lest litt rundt om dette, og mange sier nettverkskortet må manuelt slås på.

OG,

Jeg mangler noen tema filer eller noe lignende, fordi oppgavelinjen er ikke gjennom siktig, den er sånn lyse blå. Akkurat som rett før man spiller et pc spill, så skifter den farge. Er ikke av den gamleste typen, windows 7 tema, bare uten gjennomsiktighet...

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og du er sikker på at det er et intel nettverkskort du har?

Nei, helt ærlig så aner jeg ikke noe om denne pcen annet enn navnet dens.

Gikk inn på nettversktilkoblinger, og der står det blant annet "Nettverkskabel koblet fra Realtek" (også fullt av bokstaver og tall) og noe family greier.

Lasta ned nå en driver som het "Realtek Ethernet Controller Drivers". Da ble ikonet med teksten jeg har skrevet over borte.

Men har fortsatt disse feilene på enhetsbehandlinga :s

Lenke til kommentar

Prøv å last ned Realtek RTL8191SE 802.11b/g/n Wireless LAN Driver for Microsoft Windows.

Vist det ikke fungerer:

1. Last ned alle driverne :p

2. Er dette er en pc du har kjøpt med skolen, kan du kanskje høre med en i klassen hvilken driver han har?

Lenke til kommentar

Prøv å last ned Realtek RTL8191SE 802.11b/g/n Wireless LAN Driver for Microsoft Windows.

Vist det ikke fungerer:

1. Last ned alle driverne :p

2. Er dette er en pc du har kjøpt med skolen, kan du kanskje høre med en i klassen hvilken driver han har?

Ferdig på skolen :p Har gått ut i lære, men kan høre med en gammel klassekamerat ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...