MHJOH Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Hei! Jeg går siste året på VGS nå og har begynt å tenke på den videre utdanningen. Jeg har et ønske om å studere økonomi i først og fremst Storbritannia. Jeg kom over en skole som heter London School of Business and Finance. Noen som har hørt noe om den? Kilroy Education har LSBF som et av sine universiteter, noen som har fått hjelp av dem? Er det noen som kan anbefale andre universiteter med gode økonomistudier? - Martin Endret 22. september 2012 av MHJOH Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 London Business School er jævlig vanskelig å komme inn på har jeg hørt, iallefall på MBA hvis du skal den veien. LSBF skal ifølge mange rangeringer tilby verden beste MBA-program... Men som sagt vanskelig å komme inn. Mer vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
dmaa Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 London Business School er jævlig vanskelig å komme inn på har jeg hørt, iallefall på MBA hvis du skal den veien. LSBF skal ifølge mange rangeringer tilby verden beste MBA-program... Men som sagt vanskelig å komme inn. Mer vet jeg dessverre ikke. Du blander sammen; stor forskjell på LBS (London Business School) og LSBF (London School of Business and Finance). Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Mnjaa, skeptisk.. Sjekk QAA Assessment-avsnittet. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Du blander sammen; stor forskjell på LBS (London Business School) og LSBF (London School of Business and Finance). Woops Da beklager jeg. Trodde det var samme skole det var snakk om. Endret 5. november 2012 av sj3f Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ikke tull deg borti disse Business-skolene i London på bachelor. Det er mye annet bedre og billigere å velge iblant utenfor. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 LBS er offentlig skole, trodde ikke det kostet så mye... Lenke til kommentar
turana Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 LBS er offentlig skole, trodde ikke det kostet så mye... En MBA på LBS koster 57 500 pund! Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 En MBA på LBS koster 57 500 pund! Wow! Ja, leste det nå... Misforsto da jeg leste tidligere... Shit, det er en halv mill NOK det.... Dyrere enn privatskole. Lenke til kommentar
turana Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Wow! Ja, leste det nå... Misforsto da jeg leste tidligere... Shit, det er en halv mill NOK det.... Dyrere enn privatskole. Så har du en av de aller beste økonomiske utdannelsene i verden etter endt studie. Om du faktisk kommer inn så er nok ikke pengene noe problem Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Sant nok... Leste at du også kunne få stipender opp til 20 000£ Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Trådstarter ber om råd ang. bachelor-utdanninger, ikke en overpriset MBA fra et halvbra uni. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Hvor høyt er snittet for å komme inn på LSBF på bachelor? Jeg vet at det varierer fra år til år, men vil gjerne sånn cirka hvor høyt snittet er. En MBA på LBS koster 57 500 pund! Som oftest så vil en bedrift finansiere en MBA-grad, vil jeg tro. Endret 15. november 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Hvor høyt er snittet for å komme inn på LSBF på bachelor? Jeg vet at det varierer fra år til år, men vil gjerne sånn cirka hvor høyt snittet er. Om du ikke finner det på websiden dems, så må du sende email og spørre. Lenke til kommentar
turana Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Hvor høyt er snittet for å komme inn på LSBF på bachelor? Jeg vet at det varierer fra år til år, men vil gjerne sånn cirka hvor høyt snittet er. Som oftest så vil en bedrift finansiere en MBA-grad, vil jeg tro. Som regel, ja, men prisen er forsatt det samme Endret 16. november 2012 av turana Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå