EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg opplever noen ganger at jeg har en følelse av trøtthet. Jeg orker ikke på en måte å gjøre noen ting, bare legge meg. Har det noe med kostholdet å gjøre? ka er grunnen ? Kan jeg få vekk denne følelsen? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Når og hvor lenge sover du (søvnrytme)? Trener du? Spiser du mye drit? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Ja, det kan ha med kostholdet å gjøre, men uten mer informasjon så er det umulig å kunne si noe sikkert. Du må forklare denne trøttheten bedre. Alle har dager/stunder hvor de føler seg trøtt og sliten, det er helt normalt. Lenke til kommentar
Oda1982 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg strever noen dager med en sterk slitenhet, og jeg ser dette i sammenheng med min psykiske form denne dagen. Jeg har et normaldt variert og sundt kosthold og sover bra med medisiner. Slik slitenhetsfølelse kan også være bivirkninger av medisiner du går på. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hadde det samme. Det er pga kostholdet og lite mosjon. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Malaise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå