merterje Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 På en side jeg er medlem her på nettet, klarer jeg ikke å logge meg inn,jeg får følende beskjed , men vet ikke hva jeg skal foreta meg : Please enable cookies to post on this site. If you feel that you have reached this message in error please go back to the preceding page and post again oversatt : Aktiver informasjonskapsler til å legge ut på dette stedet. Hvis du føler at du har nådd denne meldingen i feil kan du gå tilbake til den foregående siden og legge inn på nytt Lenke til kommentar
process Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) http://no.wikipedia....ormasjonskapsel Så kan du google 'enable cookies in <dinNettleser>' for å finne ut hvordan du kan bruke informasjonskapsler. Endret 22. september 2012 av process Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hvis du bruker IE - Enabling cookies in Internet Explorer Lenke til kommentar
merterje Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Takk for svarene. Det ordnet seg no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå