Nilsen Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Tar i bruk en teknologi vi aldri før har prøvd. Test: Corsair Neutron GTX 240 GB Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Med en såpass fersk kontroller så er det også gode muligheter for ytelsesøkning ved firmware Skulle jeg kjøpt ny SSD nå så hadde jeg kjøpt denne uten tvil. Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Tja, jeg ville heller venta 3-4 mnd og se hva slags "barnesykdommer" som dukker opp, istedetfor å betale overpris for den nå vs andre utprøvde modeller. Liker ikke å betale premium for å være "beta-tester" har kjøpt litt for mange ocz disker, til å gidde det igjen 8 Lenke til kommentar
johome Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg ville ha lagt inn Intel RST 10.8 før testen ble kjørt. Sannsynligvis ville testresultatene blitt bedre. Legger ut resultatene fra hardware sin test + en annen som har lagt inn Intel RST Forskjellen er åpenbar , selv om maskinwaren er annet ( dessuten bruker dere en gammel utgave av AS SSD ) 2 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg ville ha lagt inn Intel RST 10.8 før testen ble kjørt. Sannsynligvis ville testresultatene blitt bedre. Jepp, men testoppsettet må være likt for at sammenligninger mellom ulike ssd'er skal være relevante. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Enig med Skognisse. Ville holdt meg unna disse inntil de er "verifisert" av de første frivillige beta-testerne. Corsair er ikke akkurat kjent for å teste produktene sine spesielt godt heller før de pumper dem ut på markedet og må drive med brannslukking i månedsvis etterpå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hva har Morgana fra Dragon Age å gjøre med denne disken? (ref. ingressbildet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå