nikkotai Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Hei. Jeg har fullført 1. og 2. året byggfag for 2 år siden. Har ikke tatt lærlingtiden enda, siden det er vanskelig å få jobb som snekker/tømrer her jeg bor. Derfor har jeg lyst til og søke elektrofag. Og jeg tenkte siden jeg først skal starte på nytt igjen, finnes det muligheter for å ta enkelte fag som privatist, for å forbedre karakterene? Tenker da på Norsk, Naturfag og Engelsk. Så man kun er på skolen under de praktiske fagene, eller de som generelt omhandler elektrofagene. Siden jeg må ha litt inntekt for husleie, mat og diverse. Jeg bor som sagt langt inne i skogen, langt fra noen sivilisasjon og tenker da på om det finnes muligheter for nettstudier eller lignende? Mange spørsmål, men er helt blåst på området! Håper noen vet litt mer en meg her inne //Nikko Endret 22. september 2012 av nikkotai Lenke til kommentar
War Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Om du først drar til skolen , så stikker hele klassen til norsktimen, så skal du sitte i gangen å lese i boka og ta det som privatist? Etter VGS vil du finne 99.9342% flere nettfag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå