wtf1337 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hei. Jeg tenkte at jeg skulle leke meg litt med en gammel HP ProCurve 2650 48-porter's Switch. Men det ble ikke mye leking....... Problemet mitt: Jeg har en usb til rs323 converter som jeg vet fungerer (testet på annet utsty) Jeg har koblet slik host-------->rs323til-usb----->console-kontakt på switch. Jeg har både prøv og reste den, reboote den med console koblet til. Terminaler jeg har brukt: Putty. HyperTerminal. PowerVt. Picocom(linux) Adapter: prolific usb to serial comm port. Er det noe dere kan anbefale meg? Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Hvilken type seriellkabel er det du bruker? Mener aa huske HP bruker rollover kabler (samme som Cisco). Ellers skal HP vaere standard 9600 8N1 konfigurasjon mener jeg aa huske. Endret 21. september 2012 av [Infected] Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 ' timestamp='1348267061' post='19689347']Hvilken type seriellkabel er det du bruker? Mener aa huske HP bruker rollover kabler (samme som Cisco). Ellers skal HP vaere standard 9600 8N1 konfigurasjon mener jeg aa huske. Hei. Bruker en DB9 kontakt, Male to Female direkte fra konverteren. Regner med at jeg trenger en null-modem kabel elns. Da jeg ikke fant denne men om jeg leter godt nok så dukker den nok opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå